تایید اصابت موشک ایران به پایگاه های رژیم غاصب صهیونیستی

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اصابت موشک ایرانی به دو پایگاه تل نوف و نواتیم را تایید کرد.

تصویر تایید اصابت موشک ایران به پایگاه های رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، هاگاری که در کنفرانس مطبوعاتی در قدس اشغالی سخن می گفت، ادامه داد که ۱۱ نظامی این رژیم در حملات حزب الله لبنان کشته شده اند.

وی در ادامه اظهار نظرهای نخ نما و فریبکارانه خود مدعی شد ارتش اسرائیل از آغاز جنگ در لبنان دو هزار نقطه متعلق به حزب الله لبنان را هدف حملات خود قرار داده است.

هاگاری در ادامه مدعی نابودی یک تونل به طول ۲۵۰ متر متعلق به حزب الله شد که دارای اتاق فرماندهی با هدف انجام عملیات تهاجمی به مناطق اشغالی در الجلیل شد.

وی در عین حال مدعی شد در جریان عملیات موشکی ایران خساراتی به جنگنده های این رژیم وارد نشده است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب گذشته (۱۰ مهرماه) در اطلاعیه‌ای از حمله مشروع و براساس قوانین بین المللی خبر داد و اعلام کرد که در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

حمله موشکی ایران موجی از شادی را در میان کشورهای منطقه به دنبال داشته و بسیاری از مردم عراق، سوریه، لبنان، اردن و فلسطین به خیابان ها آمده و خوشحالی خود را بابت این حمله شجاعانه و مشروع به گستاخی های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در همین راستا، بسیاری از گروه های مقاومت از جمله جنبش جهاد اسلامی، جنبش حماس، مقاومت عراق و انصارالله یمن نیز ضمن تبریک حملات به حق ایران به اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی، از این اقدام ایران تقدیر کردند.

منبع: ایرنا

787495

سازمان آگهی های پرسون