نماینده مردم استان کرمان:

در برابر دشمن باید شدید، نفوذناپذیر و استوار بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در برابر دشمن باید شدید، نفوذناپذیر و استوار بود و همچون دژی مستحکم از حریم اسلام دفاع کرد که مصداق بارز آن دفاع جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، لبنان و مسلمانان منطقه است.

تصویر در برابر دشمن باید شدید، نفوذناپذیر و استوار بود

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله امان‌الله علیمرادی روز شنبه در مراسم روز دامپزشکی در جیرفت اظهار کرد: مردم فلسطین برای دفاع از سرزمین خود با دشمن ستمگر که دارای وحشی‌ترین رفتارها است می جنگند.

وی تاکید کرد: ایام خاصی برای امت اسلامی است و همه عزادارند اما این حوادث ضمن اینکه مایه عزا است باید مایه اقدام، حرکت و تحول هم باشد.

علیمرادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بخش عمده سلامت جامعه به سلامت غذایی اتکا دارد و بخش مهمی از سلامت غذایی هم به حوزه دامپزشکی متکی که کار فعالان این حوزه مهم و قابل قدردانی است.

در ادامه بهنام سعیدی نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد نیز با تشریح ابعاد مختلف اهمیت تامین سلامت و امنیت غذایی به ویژه در عرصه دامپزشکی گفت: خدمات نیروهای جهادگر دامپزشک برکسی پوشیده نیست، دامپزشکان به عنوان سربازان گمنام تامین غذای سالم و باکیفیت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به تمامی مشکلاتی که در کشورهای همسایه داریم، از نظر امنیت غذایی در یکی از امن ترین کشورهای جهان قرار گرفته ایم.

سعیدی افزود: مردم ما بدون دلهره امروز لبنیات و مواد غذایی را استفاده می‌کنند که بدون کوچک ترین آلودگی مشترک بین انسان و دام است.

وی تاکید کرد: امروز سرمایه های دامی برای ما خیلی مهم است و مایحتاج اصلی جامعه را تامین می کند، توجه به این امر و تلاش های دامپزشکان موجب می شود ما دست خود را به سوی کشورهای همسایه برای تامین مواد غذایی دراز نکنیم لذا این مهم می تواند در استقلال غذایی کشور نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش ایرنا در این مراسم همچنین از تعدادی از فعالان و مسئولان که کمک‌حال حوزه دامپزشکی در جنوب کرمان بودند تجلیل شد.

منبع: ایرنا

787448

سازمان آگهی های پرسون