کوثری:

مشارکت مردم در نماز جمعه فردای تهران قطعاً میلیونی است

نماینده مردم تهران بیان کرد: فردا تهران شاهد حضور میلیونی نمازگزاران جمعه خواهد بود
تصویر مشارکت مردم در نماز جمعه فردای تهران قطعاً میلیونی است

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل کوثری با اشاره به برگزاری نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه قطعاً فردا تهران شاهد حضور میلیونی نمازگزاران جمعه خواهد بود، اظهار کرد: قطعاً و یقیناً مردم آنقدر آگاه به مسأله هستند و حضورشان میلیونی است؛ می‌دانم بسیاری می‌گویند که ای کاش در تهران بودند تا در نماز جمعه به امامت رهبری شرکت کنند. مشارکت مردم در نماز جمعه فردای تهران قطعاً میلیونی است و این نیز نشان از آگاهی مردم است چراکه این مقطع از زمان را بسیار حساس می‌دانند.

وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا تشخیص دادند که بعد از مدت‌ها نماز جمعه را اقامه کنند قطعاً به دلیل این است که قصد دارند یکسری مطالب را هم برای مردم ایران و مسئولان و هم به دنیا بیان کنند؛ ایشان به دنیا خواهند گفت که ببینید دنیا اینگونه اداره می‌شود که این‌همه جنایت و کشت و کشتار می‌شود اما آنها که مدعی اداره دنیا هستند، لال شدند و حتی سازمان ملل و کشورهایی که مدعی هستند نه تنها لال شده‌اند بلکه در این جنایت و خباثتی که از سوی رژیم اشغالگر صورت می‌گیرد نیز همکاری می‌کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به برگزاری نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب با وجود تهدیدات مستمر رژیم صهیونسیتی علیه جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه «آنها بلوف سیاسی زیاد می‌زنند»، تصریح کرد: اتفاقاً رهبری می‌خواهند بگویند که من در میدان و با مردم هستم و این‌گونه نیست که رهبری جدای از مردم باشد؛ باید توجه کنیم که همیشه هم اینگونه بوده است و امام خمینی (ره) نیز در سخت‌ترین و راحت‌ترین شرایط می‌گفتند که این انقلاب و نظام برای خود مردم است؛ امروز نیز رهبری بر همین موضوع تأکید دارند و به همین دلیل در میان مردم حاضر می‌شوند. ولی امر مسلمین می‌خواهند به دنیا نشان دهند که باید با مردم باشیم و این حکومت‌ها برای مردم است.

کوثری با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در قتل عام و کشتار مردم، عنوان کرد: جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم است چراکه اگر در بعد نظامی باشد باید در محدوده جبهه‌های رزم بجنگند نه این که با عنوان ترور یک فرمانده، ساختمان‌های چند طبقه را که مردم در آن سکونت دارند را به خون بکشند. بنابراین رهبری می‌خواهند در عمل به ما نشان دهند که ایران اینگونه است که رهبری و مردم و همواره با هم مسیر را طی می‌کنند تا ان‌شاءالله به هدف اصلی که نابودی صهیونیست است دست یابیم.

منبع: ایسنا

787257

سازمان آگهی های پرسون