تهدید سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به افشاگری!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این که در استادیوم یا فضای مجازی ما را زیر سوال ببرند درست نیست ولی از این مسائل نمی‌ترسم و حتی مسائل و اتفاقاتی از سال‌های قبل را هم رو خواهم کرد و درباره دستگاه کارت خوان هم گفت.

تصویر تهدید سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به افشاگری!

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اصغر کلانتری امشب در جریان تمرین این تیم پیش از بازی فردای مقابل نفت و گاز گچساران، اظهارکرد: همه ایران از وضعیت تیم ما خبر دارند. امید داشتیم روز به روز شرایط برای ما بهتر شود و به همین دلیل صبوری و کار را مدیریت کردیم. در سه بازی ابتدایی ۱۱ تا ۱۲ بازیکن داشتیم. فشار زیادی را تحمل کردم و به اندازه ۲۰ سال به من سخت گذشت.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: شرایط به صورتی بود که حتی خانواده ام به خاطر سلامتی ام نگران بودند و چندین بار به من گفتند باید برگردی اما من تیم را ترک نکردم زیرا می خواستم به جوانان تیمم و مربیان بگویم باید جنگید و سختی‌ها همیشه هست. ضمن این که نسبت به تیم، مردم و خودم تعهد داشتم اما فکر نمی‌کردم تا الان این همه چالش داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: برای سومین بازی ۱۰ بازیکن داشتم و حتی می توانستم شرکت نکنم و بگویم خداحافظ ولی ماندم. هر چند می دانم در نهایت مشکلات و باخت ها بر گردن من انداخته می شود. عده‌ای که تعدادشان هم زیاد است و فوتبالی هستند می دانند شرایط چگونه است ولی عده‌ای خط می‌گیرند و دنبال باج خواهی هستند و می‌خواهند شرایط کارت به کارت انجام شود ولی اجازه باج خواهی نمی‌دهم.

او افزود: من کار می‌کنم و مسئولان هم پیگیر حل مشکلات هستند. فردا در هفته پنجم به میدان می رویم که شرایط سه چهار بازیکن مان هنوز فراهم نشده و فدراسیون فعلا اجازه بازی آن ها را صادر نکرده است. مشکلات زیاد است و فقط باید صبر کنیم.

کلانتری گفت: تاکنون بازیکنانم یک ریال هم از باشگاه دریافتی نداشته اند. چیزهایی که اکنون می بینم با آنچه از نفت سال گذشته می دیدم مغایرت دارد و نمی‌دانم مشکلات داخلی چه چیزی است.

او بیان کرد: وقتی باشگاه می دانست پنجره بسته است باید از یک ماه قبل پیگیر حل مشکلات می‌شد. البته شاید عده ای هم دوست ندارند کلانتری با صداقتش این جا کار کند. با سابقه ای که من در لیگ دارم دارم، تیمی که بستیم مدعی بود. اگر همه تیمم را در اختیار داشتم و شرایط مان خوب بود، اکنون صدر جدول بودیم. اما باید کاری را که در عمر ورزشی انجام نداده ام اکنون انجام دهم و تیمی را هدایت کنم که از پایین جدول به رده‌های بالای جدول بیاید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خودم انتظار صعود به لیگ برتر را داشتم و نفت مسجدسلیمان برندی است که می خواست صعود کند. من اگر می‌خواستم شرایطی مثل الان را تجربه کنم نمی‌آمدم. روزی که صحبت کردیم در بهشت را روی من باز کردند ولی به این صورت نبود.

او بیان کرد: صبرم من تا بازی فردا است و اگر بازیکنان باقی مانده به تیمم اضافه شوند و واریزی هم از سوی باشگاه داشته باشیم می توانم ادامه دهم. این که در استادیوم یا فضای مجازی ما را زیر سوال ببرند درست نیست ولی از این مسائل نمی‌ترسم و حتی مسائل و اتفاقاتی از سال های قبل را هم رو خواهم کرد و درباره دستگاه کارت خوان هم گفت. به هر حال اگر خیلی تیمم را اذیت کنند خیلی مسائل را با سند و مدرک می‌گویم.

منبع: ایسنا

787148

سازمان آگهی های پرسون