کوثری:

اگر رژیم صهیونیستی پاسخ دهد خودش ضرر می‌کند

سردار کوثری درباره احتمال پاسخ رژیم صهیونیستی به ایران بابت عملیات وعده صادق ۲ گفت: آنها از این بلوف‌ها زیاد میزنند اما درصورت چنین عملی قطعا و یقینا باید بدانند که خودشان ضرر خواهند کرد.
تصویر اگر رژیم صهیونیستی پاسخ دهد خودش ضرر می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، شب گذشته عملیات "وعده صادق ۲" انجام شد، دقیقا دو ماه پس از شهادت اسماعیل هنیه در تهران. عملیات کوبنده ای که اگرچه تعداد پرتابه های آن کمتر از عملیات شماره یک بود ولی بواسطه آن حداقل سه پایگاه نظامی مورد هدف قرار گرفت و آسیب دید، آنچنانکه به زعم رسانه های صهیونیستی ۸۰ تا ۹۰ درصد موشکها به هدف اصابت کرده ونکته مهم دیگر عملیات سایبری بسیار خوبی بود که در خصوص سامانه های پدافندی "گنبد آهنین، فلاخن داوود و پیکان" انجام گردید و عملا وقتی موشک های ایران به سرزمین های اشغالی رسیده بود اسرائیل برای اقدام علیه آنها زمان را از دست داده بود، چرا که درگیر بازیابی و راه اندازی این سیستم ها بودند.

نکته اینکه در روزهایی که ۴۰ هزار کودک و زن فلسطینی طی کمتر از یک سال اخیر به شهادت رسیده اند وقتی موشک های ایرانی فراز آسمان مناطق اشغالی رادر می نوردید ساکنین این مناطق شادی می کردند، شایداین تفاوت استفاده از سلاح های جمهوری اسلامی با دیگر کشورها باشد که وقتی آن را شلیک می کنیم برخی مردم جهان شادی می کنند ولی وقتی آنها شلیک می کنند مردم کشته می شوند، مهم و متفاوت است که سلاح دست که باشد و در کجا و چگونه از آن استفاده شود.

گفتنی است در پی این عملیات دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که اسرائیل به حمله موشکی ایران پاسخ خواهد داد. وی از آماده باش دفاعی و تهاجمی اسرائیل گفت و اضافه کرد: این شلیک عواقبی خواهد داشت. ما برنامه‌هایی داریم و در زمان و مکانی که انتخاب می‌کنیم عمل می‌کنیم. ارتش اسرائیل نیز شامگاه سه‌شنبه و در واکنش دیگری، اعلام کرد که قصد دارد حملاتی وسیع را در خاورمیانه انجام دهد. همزمان، گزارش‌های از ادامه حملات اسرائیل به لبنان حکایت دارد.

اسماعیل کوثری در گفتگو با "خبرآنلاین" می گوید: آنها زیاد بلوف می زنند. این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره تلافی احتمالی تل آویو ادامه داد: درصورت چنین عملی قطعا و یقینا باید بدانند که خودشان ضرر خواهند کرد.

مشروح این گفتگو را بخوانید:

وعده صادق ۲ اتفاق افتاد و برای دومین بار در سال جاری توانایی و قدرت خود را در مقابله با رژیم صهیونیستی نزد دیدگان جهانیان و قدرت های بزرگ به منصه ظهور گذاردیم؛ پیش بینی شما از پاسخ رژیم صهیونیستی به این حمله چیست؟

ما به آن چیزی که گفتیم عمل کردیم، اما زمان و مکان را نگفته بودیم که الان دیگر معلوم شد. ضمن اینکه برای مراحل بعدی نیز ما تصمیم می گیریم و کسی برای ما نمی تواند تصمیم بگیرد. مسئله مهم این است که اگر اینها بخواهند کوچکترین خطایی مجددا انجام دهند قطعا باید بدانند که به پاسخی سنگین تر از الان به آنها خواهیم داد.

آیا سپر موشکی این رژیم تاکنون در برابر حملات ایران موفق عمل کرده است؟

نه، نه، باید بگوییم به مراتب خیر

چطور؟

چون ما به مراتب یکسری اقداماتی انجام دادیم که این باعث شده موشک های ما براحتی به اکثر اهدافی که مشخص کردیم برخورد کند.

و صرفا زیر ساخت ها را مورد هدف قرار دادیم؟

بله، ماکه مثل آنها خبیث و جنایتکار نیستیم که بخواهیم مردم را بزنیم، دقیقا همانجایی که هدف بود را زدیم. طبق خبرهایی که خود آنها داده اند تا کنون سه پایگاه آنها منهدم شده که در آنها هواپیماهی اف ۳۵ و تاسیسات نظامی بوده و آسیب سنگینی خورده اند.

این روزها شنیده ها از احتمال زیاد حمله زمینی اسرائیل به لبنان حکایت دارد و حتی برخی می گویند شاید بعد از این عملیات ما، رژیم صهیونیستی در صدد حمله به زیر ساخت های ایران باشد.

آنها از این بلوف‌ها زیاد میزنند اما درصورت چنین عملی قطعا و یقینا باید بدانند که خودشان ضرر خواهند کرد.

یعنی چنانچه هر اقدامی کنندما پاسخ کوبنده ای به آن خواهیم داشت؟

بله، قطعا سنگین تر بر علیه آنها اقدام خواهیم کرد.

با توجه به این حمله احتمال حمله زمینی اسرائیل به لبنان چقدر است وآیا در صورت چنین کاری به ...

خوراک بچه های حزب الله این است که اصلا اسرائیل زمینی حمله کند. قطعا در آن زمینی که خود بچه های حزب الله شناخت دارند اینها را بدتر از جنگ ۳۳ روزه اینها را منهدم خواهند کرد. حزب الله کاملا بر منطقه مسلط است و اینها باید بدانند که مرگ شان نزدیک شده است.

برخی معتقد هستند با توجه به اینکه آمریکا در آستانه انتخابات است و نیازمند آرامش در منطقه خاورمیانه، و اینکه ایران نقش ژاندارم خاورمیانه را بر عهده دارد بهتر است مسئولین دستگاه دیپلماسی اقدام به امتیازگیری از ایالات متحده بکنند. در این مورد چه نظری دارید؟

چندین بار در دولت های یازدهم و دوازدهم امتحان کردند وچه امتیازی گرفتند، تازه بدتر آمد و تهدید کرد.

آیا زمان بر بودن انتقام شهادت اسماعیل هنیه در تهران می توانست به دلیل گرفتن این امتیاز باشد؟

ببینید ما زمان و مکان را مشخص می کنیم، نه دشمن. ما عجول نیستیم و بر اساس برنامه ریزی دقیق اینکار را می کنیم که دشمن در خوف باشد و ما بتوانیم کاری را بکنیم که در انواع و اقسام عملیات ها بکار گرفته شده. در نهایت باید بگوییم که اثرات این حمله موشکی به مراتب نسبت به وعده صادق ۱ بسیار بیشتر بوده و موشک های بیشتری به اسرائیل اثابت کرده است.

منبع: خبرآنلاین

787084

سازمان آگهی های پرسون