ایران و قدرت بازدارندگی

ایران در ارتباط با حمایت از مقاومت در منطقه عزمی جدی دارد و رهبری هم در پیام خود فرض را واجب دانسته و اعلام فرموده که هر کسی باید هر گونه که می تواند به جبهه لبنان کمک کند و شکی هم در این مورد نیست.
تصویر ایران و قدرت بازدارندگی

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین کنعانی مقدم کارشناس روابط بین الملل در یادداشتی نوشت: اسرائیل در تجاوز به لبنان عملا مرتکب جرم بین المللی شده و از سوی دیگر یکی از نیروهای نظامی ایران را هم به شهادت رسانده است. برخی معتقدند چون اسرائیل علیه حزب ا... و مقامات مستشاری ایران در سوریه و لبنان در گذشته و حال عملیات نظامی انجام داده ایران باید به اسرائیل پاسخ دهد. این در حالی است که ایران صراحتا اعلام کرده که پاسخ به ترور شهید هنیه در خاک ایران را در زمان و مکان مناسب خواهد داد و آنچه قانون اساسی نیز بر آن تاکید دارد این است که فرمان صلح و جنگ طبق اصل10 در اختیار رهبری انقلاب است لذا این رهبر انقلاب هستند که باید در این ارتباط تصمیم بگیرند و کسی نباید جلوتر از رهبری در کشورمان حرکت کند. قاعدتا اگر تشخیص رهبری در هر مورد باشد آن تصمیم لازم اتباع برای همه است.

البته نیروهای مقاومت در منطقه در ارتباط با ترور شهید سید حسن نصرا.. پاسخ مشترکی را اسرائیل خواهند داد و ابعاد این پاسخ بسیار گسترده خواهد بود و مقاومت با توسل به شیوه های مختلف و در زمان های گوناگون اقدام به پاسخ به اسرائیل خواهد کرد. اکنون اما صهیونیست ها گسترش جنگ در منطقه را در نظر دارد و دائما از خطوط قرمز در این مورد عبور می کنند و با تروهای مختلف بر عمق تنش در منطقه می افزایند. در اینجا جمهوری اسلامی ایران در همین ارتباط کمک ها و پشتیبانی های خود را نسبت به نیروهای مقاومت انجام می دهد.

ایران در ارتباط با حمایت از مقاومت در منطقه عزمی جدی دارد و رهبری هم در پیام خود فرض را واجب دانسته و اعلام فرموده که هر کسی باید هر گونه که می تواند به جبهه لبنان کمک کند و شکی هم در این مورد نیست. در اینجا آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که باید پاسخگوی گسترش جنگ که حتی ممکن است به جنگ منطقه ای و در نهایت به جنگ جهانی منجر شود، باشند. حمایت های آنها از اسرائیل است که باعث شده که هر روز چهره منطقه آسیب بیشتری ببیند این در حالی است که ایران ضمن دفاع از مقاومت در منطقه همواره تاکید کرده که خواستار گسترش جنگ نیست.

هر چند ایران به علت ترور اسماعیل هنیه چون اسرائیل به خاک کشورش تجاور کرده و مهمانش را به شهادت رسانده از آمادگی لازم برخودار است که در زمان و شرایط مناسب به روش های مناسب این خونخواهی را انجام دهد و قدرت بازدارندگی خود را به نمایش بگذارد.

منبع: آرمان ملی

787024

سازمان آگهی های پرسون