واکنش ها به هدیه مهران مدیری برای عمو رجب گل یا پوچ

بعد از باخت عمو رجب مسابقه جذاب گل یا پوچ با اجرای مهران مدیری که در میان مردم بسیار پرطرفدار است و حرکت زیبای مهران مدیری واکنش های خاص درپی داشت.
تصویر واکنش ها به هدیه مهران مدیری برای عمو رجب گل یا پوچ

به گزارش سایت خبری پرسون، عمو رجب یکی از محبوب‌ترین شرکت‌کننده‌های گل یا پوچ است که برنده نشدن و محرومیتش از جایزه بزرگ این مسابقه باعث بغض و ناراحتی مهران مدیری، مجری گل یا پوچ شد. مهران مدیری محبوب ترین سلبریتی ایران پس از باخت عمو رجب با هزینه خودش جایزه 500 میلیون تومانی به او تقدیم کرد.

هدیه 500 میلیونی مهران مدیری به عمو رجب گل یا پوچ بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی داشت و نه تنها موجب محبوب تر شدن مهران مدیری نزد مردم شد بلکه هنرمندان و چهره ها نیز به هدیه مهران مدیری به عمو رجب گل یا پوچ واکنش نشان داده و به تعریف و تمجید از او پرداختند که در ادامه این بخش از نمناک به چندین مورد آن اشاره کرده ایم.

مهران غفوریان کارگردان و بازیگر طناز به هدیه 500 میلیونی مهران مدیری واکنش نشان داد و نوشت:

شما آدم بزرگی هستی

مهران مدیری عزیزم

خداوند اندازه قلبت بهت بده همیشه خوشحال باشی

مسابقه جذاب و کاملا ایرانی گل یا پوچ با اجرای مهران مدیری یک بازی گروهی است که در قسمت‌های مختلف تیم‌های متفاوت در قالب رقابت‌های نفس‌گیر و مدل حذفی به مصاف هم می‌روند.

در هر دوره بازی گل یا پوچ دو تیم 3 نفره روبروی هم قرار می‌گیرند و بازی گل یا پوچ را با قوانین مخصوص این مسابقه تصویری انجام می‌دهند تا برنده جایزه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی این مسابقه شوند.

منبع: مهر

786822

سازمان آگهی های پرسون