ماجرای عجیب تغییر فامیلی سینا مهراد

سینا مهراد در 35 میلیمتری از تغییر نامش گفت.
تصویر ماجرای عجیب تغییر فامیلی سینا مهراد

به گزارش سایت خبری پرسون، سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطبان او را برای بازی در نقش حامد سریال پدر می شناسند؛ مهمان برنامه 35 میلیمتری فریدون جیرانی شد. آقای بازیگر در این برنامه از علت تغییر فامیلی خود و دلیل موافقت پدرش با تغییر نام خانوادگیش صحبت هایی را عنوان نمود که در ادامه این بخش از می خوانید.

سینا مهراد بازیگر سریال پدر و آقازاده در گفتگو با فریدون جیرانی درباره ماجرای تغییر فامیلیش صحبت کرد و گفت:

یه روز به این تصمیم رسیدم که آقا من باید با توجه به اینکه پدرم شناخته شده بود و بعد از اون ساعد سهیلی برادرم شناخته شد، احساس می‌کردم که من این فرصت رو پیدا نخواهم کرد با فامیلی سهیلی و تصمیم گرفتم یک روز فامیلیم را عوض کنم و به صورت مستقل شروع به فعالیت کنم.

میگم الان شاید تو سن 33 سالگی بخوام این تصمیمو بگیرم این کارو انجام ندم، اون موقع یک قدرت و انگیزه‌ای داشتم که یه روز رفتم به پدرم گفتم که من می‌خوام فامیلمو عوض کنم بعد یه دقیقه سکوت کرد و نگام کرد و گفت چی می‌خوای بزاری؟

مطمئن بودم هر چیزی غیر از مهراد می‌گفتم قبول نمی‌کرد، چون پدر من عاشق فرهاد مهراد هست، طرفدار فرهاد مهراد هست و من گفتم یه چیزی که آهنگش قشنگ باشه مثلاً سینا مهراد و بلافاصله پدرم گفت که عالیه.

ماجرای عوض کردن اسم سینا مهراد

سینا مهراد پسر کوچک سعید سهیلی کارگردان مشهور سینما و تلویزیون است. مادرش مهناز منتظمی خانه دار می باشد و دو خواهر به نام های صبا و سارا دارد که در زمینه هنر و سینما فعالیت می کنند.

برادر سینا مهراد ساعد سهیلی است که در فیلم پول و پارتی، گشت ارشاد، لاتاری و...بازی کرده است. سینا مهراد دو برادرزاده به نام های هامون و تئو دارد و برادر شوهر گلوریا هاردی بازیگر دو رگه است، آقای بازیگر مجرد بوده و خبر موثقی از ازدواج او منتشر نشده است.

منبع: برترین ها

786807

سازمان آگهی های پرسون