جای خالی شهید نصرالله را را نمی‌توان با شعارهای غیرواقعی پر کرد

دشمن با علم به اینکه سیدحسن نصرالله یک شخصیت استثنائی است برای به شهادت رساندن او اینهمه تلاش و سرمایه‌گذاری کرد و سرانجام با 85 تن بمب سنگرشکن او را از پیش پای خود برداشت.
تصویر جای خالی شهید نصرالله را را نمی‌توان با شعارهای غیرواقعی پر کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دشمن می‌دانست سیدحسن نصرالله در جهان عرب یک الگوی جهادی و اسوه شجاعت و صداقت است و ادامه حیات او به زیان اشغالگران، تروریست‌ها، باندهای تبهکار، غاصبان حقوق مردم فلسطین و کسانی است که می‌خواهند از فرات تا نیل را ببلعند و ثروت‌های تمام منطقه خاورمیانه را به جیب‌های گشاد خود بریزند و سران کشورهای عربی را برای همیشه در بردگی و بندگی خود داشته باشند.

محبوبیت سیدحسن نصرالله در جهان عرب بقدری زیاد بود که مردم بسیاری از کشورهای عرب نام فرزندان خود را «حسن» یا «نصرالله» می‌گذاشتند. در بسیاری از خانه‌های مردم مصر، اردن، عربستان، شیخ‌نشین‌های جنوب خلیج فارس، لبنان، عراق، الجزایر، مراکش، لیبی، سودان و... عکس سیدحسن نصرالله در برابر چشمان اهل خانه خودنمائی می‌کند. پایمردی مردم یمن در برابر زورگوئی‌های آل‌سعود و ادامه مقاومت در جنگ نابرابری که عربستان بر آنها تحمیل کرد و 10 سال آنها را زیر شدیدترین بمباران‌ها به خاک و خون کشید و خانه‌ها، مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌هایشان را ویران کرد ولی سرانجام در برابر اراده پولادین یمنی‌ها تسلیم شد، ناشی از درس مقاومتی بود که سیدحسن نصرالله یکی از بارزترین قهرمانان آن بود.

او بود که در جنگ 33 روزه و سایر جنگ‌هائی که رژیم صهیونیستی بر لبنان تحمیل کرد، ماشین جنگی صهیونیست‌ها را درهم شکست و افسانه شکست‌ناپذیری ارتش اسرائیل را باطل کرد. سران عرب تا آن زمان نتوانسته بودند طعم تلخ شکست را به سران رژیم صهیونیستی بچشانند و هنوز هم چنین قدرتی را در خود سراغ ندارند ولی سیدحسن نصرالله بارها ارتش صهیونیست‌ها را به زانو درآورد و دولتمردان اسرائیلی را تحقیر کرد. به همین دلیل است که باید پذیرفت سیدحسن نصرالله یک فرد نبود، یک تفکر بود که توانست مکتب عدالت علوی و شجاعت حسینی را در تاریک‌ترین عصر تاریخ با نورانیتی کم‌نظیر به امت اسلامی بنمایاند و بیداری اسلامی که با انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی شروع شده بود را به دورترین نقاط جهان عرب گسترش دهد.

فداکاری سیدحسن نصرالله به عنوان یک شیعه علی برای آزادی مردم سنی فلسطین از چنگ بی‌رحم‌ترین و خطرناک‌ترین دشمنان انسانیت، گرانبهاترین متاع معنوی است که او به افکار عمومی امت اسلامی عرضه کرد و تأثیر آن با ریخته شدن خون پاکش در آینده نزدیک آشکار خواهد شد.

ما اکنون انسان والامقامی با این ویژگی‌ها را از دست داده‌ایم. جای خالی چنین گوهر گران‌بهائی را نمی‌توان با شعارهای غیرواقعی پر کرد. راه درست اینست که برای جبران این خسران بزرگ چاره‌اندیشی کنیم.

منبع: جمهوری اسلامی

786573

سازمان آگهی های پرسون