نسخه ناصر ابراهیمی برای شاگردان گاریدو

پیشکسوت فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه هر دو تیم پرسپولیس و پاختاکور چشم به سه‌ امتیاز دیدار فردا شب دارند، گفت: نباید این بازی را دست کم گرفت. شاگردان گاریدو باید از بازی شتاب‌زده خودداری کرده و با تمرکز در خط میانی و توجه به عمق دفاع خو،د با دست پر این دیدار را به پایان ببرند.

تصویر نسخه ناصر ابراهیمی برای شاگردان گاریدو

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر ابراهیمی با اشاره به دیدار دو تیم پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: دو تیم این دیدار را در شرایطی برگزار خواهند کرد که بدون امتیاز بوده و کسب این سه‌امتیاز برای آنها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این بازی در ایران برگزار می‌شود، اما به جای آنکه در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر باشد، متاسفانه باید در شهرقدس و با آن شرایط و ظرفیت کم ورزشگاه، به میدان برویم. این فرصت‌سوزی را به حساب کسانی می‌گذاریم که این شرایط را برای فوتبال ما رقم زده‌اند. تماشاگران پرشور ما در آسیا زبان‌زد بوده و هر تیمی که در آزادی به میدان می‌رفت از جو سنگین و غیرقابل تحمل آن سخن می‌گفت، اما خودمان با دست خودمان، این جو را از بین بردیم و پاختاکور الان در فضایی به مراتب آرام‌تر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: شاگردان گاریدو بعد از بُرد شیرینی که در دربی کسب کردند شرایط روحی بسیار خوبی دارند. این بازی شاید از نظر برخی‌ راحت باشد، اما همه تیم‌های آسیایی در چندسال گذشته رشد و توسعه بسیاری داشته‌اند، ضمن آنکه پاختاکور هم تا حدودی همان سبک فوتبال سریع و محکم را به نمایش می‌گذارد که پرسپولیس باید در تمام طول بازی به این نکته توجه کافی داشته باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: آنچه در این بازی برای ما بسیار مهم است به هماهنگی بازیکنان و عدم شتابزدگی آنها در جریان بازی باز می‌گردد، توجه به عمق خط دفاعی تیم و تاکید بر پوشش در حملات، بسیار مهم بوده و باید با تسلط در طول بازی، میانه میدان را در اختیار داشته باشند تا تیم بتواند تدابیر کادر فنی را اجرایی کنند.

گفتنی است دیدار دو تیم پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در چارچوب لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ (دوشنبه) در شهرقدس برگزار خواهد شد. پرسپولیس در اولین بازی خود در دیداری خارج از خانه برابر الاهلی عربستان یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و پاختاکور در شرایطی که میزبان بود با همین نتیجه به الوصل امارات باخت.

منبع: ایرنا

786510

سازمان آگهی های پرسون