حجت الاسلام سلیمی:

امیدوارم رژیم صهیونیستی تحمل پاسخ ایران را داشته باشد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز برای بررسی ابعاد حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیروت و شهادت سید حسن نصرالله گفت که ما پاسخ جدی، معنادار و پشیمان‌کننده خواهیم داد.
تصویر امیدوارم رژیم صهیونیستی تحمل پاسخ ایران را داشته باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات منطقه بود و این موضوع مطرح شد که جنایات رژیم صهیونیستی ناشی از ضعف است و در حوزه راهبردی دچار شکست جدی و معنادار شده به همین دلیل دنبال ایجاد جنگ روانی و حرکت رو به جلو تاکتیکی است البته که مقاومت قوی‌تر از گذشته به راهش ادامه داده و سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی می‌زند.

وی تاکید کرد: ما حتما پاسخ جدی، معنادار و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی خواهیم داد امیدوارم تحمل پاسخ ما را داشته باشند البته که در نهایت همگان دردکشیدن آنها را خواهند دید.

احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز درباره مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی به ایسنا گفت: در این جلسه ابعاد شهادت سیدحسن نصرالله و فرماندهان مقاومت بررسی شد. رئیس مجلس شورای اسلامی هم به عنوان عضو شورای عالی امنیت ملی توضیحاتی ارائه کرد.

وی توضیح داد: در این جلسه سناریوها برای پاسخ مطرح شد، در نهایت نمایندگان همصدا با مردم خواستار انتقام از رژیم صهیونیستی شدند.

منبع: ایسنا

786410

سازمان آگهی های پرسون