افزایش چشمگیر قیمت نات‌ کوین در مهرماه

طبق گزارش‌ها، رشد اخیر قیمت نات‌ کوین با افزایش فعالیت‌ها در شبکه آن مرتبط است.
تصویر افزایش چشمگیر قیمت نات‌ کوین در مهرماه

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت نات‌کوین (NOT) پس از یک رشد ۳۰ درصدی، به نظر می‌رسد که آماده یک رالی دیگر است. در تاریخ ۲۳ سپتامبر، قیمت این ارز دیجیتال ۰.۰۰۷۳ دلار بود، ولی در زمان نگارش این خبر، به ۰.۰۰۹۴ دلار رسیده است.

همچنین، تعداد آدرس‌های بدون موجودی آن نیز با افزایش ۹۰ درصدی مواجه شده، که نشان‌دهنده پذیرش گسترده نات‌کوین است. این نشانه‌های مثبت می‌توانند به حفظ روند صعودی قیمت در روزهای آینده کمک کنند.

در صورت ادامه این روند، قیمت نات‌کوین ممکن است ۳۰ درصد دیگر رشد کرده و به ۰.۰۱۲ دلار برسد. بر اساس شاخص جهانی ورود و خرج پول (GIOM)، این افزایش می‌تواند به سود ۲۳,۸۴۸ آدرسی که بیش از ۶۲ میلیارد نات‌کوین دارند، تمام شود.

این افراد، نات‌کوین‌های خود را در بازه قیمتی ۰.۰۰۹۵ تا ۰.۰۱۲ دلار خریداری کرده‌اند و در حال حاضر در ضرر هستند. با رسیدن به محدوده ۰.۰۱۲ دلار، ارزش کل این توکن‌ها به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار خواهد رسید.

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند که قیمت اخیراً تلاش کرده به ۰.۰۱۱ دلار برسد، اما دوباره به محدوده ۰.۰۰۹۴ دلار بازگشته است. با این حال، نقطه‌های شاخص پارابولیک سار (SAR) زیر قیمت قرار گرفته‌اند که این وضعیت، نشانه‌ای برای ادامه روند صعودی است.

علاوه بر این، شاخص مکدی (MACD) نیز در محدوده مثبت قرار دارد و چشم‌انداز صعودی را تأیید می‌کند. سطوح فیبوناچی نیز نشان می‌دهند که قیمت نات‌کوین می‌تواند طی چند هفته آینده، ۳۰ درصد دیگر افزایش یابد.

با این حال، اگر فشار خرید کاهش یابد یا معامله‌گران تصمیم به برداشت سود بگیرند، قیمت نات‌کوین ممکن است تا ۰.۰۰۸۲ دلار کاهش پیدا کند.

منبع: رمز ارز نیوز

786392

سازمان آگهی های پرسون