خبر مهم از قیمت نات کوین

به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال برای یک رالی صعودی دیگر آماده می‌شود.
تصویر خبر مهم از قیمت نات کوین

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته پیش قیمت نات کوین در حوالی ۰.۰۰۷۳ دلار در نوسان بود، با این حال، در زمان نگارش این خبر، این ارز دیجیتال به حوالی ۰.۰۰۹۴ دلار رسیده است. در این مطلب به تحلیل دلایل رشد اخیر قیمت نات کوین می‌پردازیم و روند احتمالی این ارز در روزهای آتی را بررسی می‌کنیم.

قیمت نات کوین برای صعود بیشتر آماده می‌شود

رشد اخیر قیمت نات کوین را می‌توان به بهبود فعالیت‌های آنچین این ارز دیجیتال نسبت داد. در زمان نگارش این خبر، تعداد آدرس‌های فعال نات کوین طی هفت روز گذشته ۳۵٪ افزایش یافته که رقم قابل توجهی است.

آدرس‌های فعال شاخص خوبی برای بررسی تعامل کاربران در یک شبکه بلاکچینی هستند و زمانی که افزایش می‌یابند، می‌توان گفت کاربران به طور گسترده در حال تعامل با یک ارز دیجیتال هستند. در سمت مقابل، کاهش تعداد آدرس‌های فعال نشان‌دهنده مشارکت کمتر کاربران است.

در کنار آدرس‌های فعال، تعداد آدرس‌های خالی از موجودی نات کوین نیز ۹۰٪ افزایش یافته و شمار آدرس‌های جدید نیز در روندی صعودی قرار گرفته است.

در صورت تداوم روند کنونی، قیمت نات کوین ممکن است ۳۰٪ دیگر افزایش یابد و به ۰.۰۱۲ دلار برسد. بر اساس شاخص In/Out of Money، این جهش می‌تواند ۲۳٬۸۴۸ آدرس که حاوی بیش از ۶۲ میلیارد واحد توکن NOT هستند را در سود قرار دهد.

این هولدرها نات کوین را در حوالی قیمت ۰.۰۰۹۵ تا ۰.۰۱۲ دلار خریداری کرده‌اند. بنابراین، اگر مقاومت ۰.۰۱۲ دلاری مجددا آزمایش شود، ۶۲ میلیارد واحد توکن در ضرر کنونی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار ارزش خواهند داشت.

نات کوین در روزهای اخیر تلاش کرده تا از ۰.۰۱۱ دلار عبور کند اما فشار فروش آن را تا سطوح کنونی کاهش داده است. با این حال، با توجه به شاخص پارابولیک سار (Parabolic SAR) می‌توان گفت روند صعودی هنوز به پایان خود نرسیده است.

پارابولیک سار یک شاخص تکنیکال است که برای تعیین روند یک دارایی از آن استفاده می‌شود. زمانی که خطوط نقطه چین زیر قیمت هستند، می‌توان گفت روند صعودی است. در سمت دیگر بالاتر بودن خطوط نقطه‌چین از اصلاح احتمالی قیمت خبر می‌دهند. علاوه بر این، شاخص MACD که مومنتوم قیمت را اندازه‌گیری می‌کند نیز در سطوح مثبت باقی مانده و از تداوم روند صعودی حمایت می‌کند.

نمودار نات کوین تایم فریم ۱ روزه – منبع: TradingView

با توجه به سطوح فیبوناچی، قیمت نات کوین می‌تواند در عرض چند هفته، ۳۰٪ دیگر افزایش یابد و به ۰.۰۱۲ دلار برسد. با این حال، در صورت سیو سود معامله‌گران و افزایش فشار فروش، این ارز دیجیتال می‌تواند تا ۰.۰۰۸۲ دلار سقوط کند.

منبع: رمزارز نیوز

786368

سازمان آگهی های پرسون