پیام اسحاق جهانگیری برای شهادت سیدحسن نصرالله

معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.

تصویر پیام اسحاق جهانگیری برای شهادت سیدحسن نصرالله

به گزارش سایت خبری پرسون، اسحاق جهانگیری در پیام خود نوشت: جهان، منطقه و ایران با گسترش امواج ترور وکشتار و نفوذ رژیم اشغالگر قدس و ادامه سکوت و بی عملی مجامع بین المللی و قدرت های غربی در موقعیتی مخاطره آمیز قرار گرفته است. اکنون اسرائیل در تکمیل جنایت‌ها و حملات خود به مردم بی‌دفاع غزه، لبنان مظلوم را عرصه ماجراجویی‌های خطرناک خود کرده است.

حملات تروریستی روز و شب گذشته رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت و جنایت بزرگ به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، مدبر و شجاع، دبیرکل محبوب و مردمی حزب الله لبنان، جناب سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان تلاشی دیگر برای گسترش درگیری در منطقه و دستیابی به اهداف جنگ‌طلبانه دولت نتانیاهوست.

این شهادت سرفرازانه را به خاندان آن شهید بزرگ و حزب الله قهرمان، مردم مظلوم لبنان و فلسطین و گروه های مقاومت و آزادی خواهان منطقه و جهان و رهبر معظم انقلاب تسلیت می گویم.

این رخداد نشان داد که این رژیم هیچ پروایی از نقض مقررات بین المللی برای تحقق خواسته های نامشروع خود از جمله کشتار غیرنظامیان ندارد. به این لحاظ در صورت شعله‌ور شدن آتش جنگ منطقه‌ای، غرب و ایالات متحده مسئولیت مستقیمی در این باره خواهند داشت.

جمهوری اسلامی ایران نشان داده است در شرایط پیچیده و دشوار، بنا به تدبیر و محوریت منافع ملی و مصالح اسلامی در دام جنگ افروزی پ‌های رژیم صهیونیستی و فضاسازی‌های متناظر آن نخواهد افتاد و در عین حال حمایت موثر از مظلومان و مجاهدان را ادامه داده و با پیشبرد سیاست‌های مؤثر و بازدارنده جنگ‌طلبان را پشیمان خواهد کرد. ضرورت امروز پرهیز از اختلاف و عیب‌جویی در داخل و تقویت انسجام ملی حول رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

فعال‌سازی کانال‌های دیپلماتیک دو و چندجانبه، جلب توجه سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، ترغیب ملت‌ها و دولت‌های مسلمان و مستقل به حمایت از مقاومت و مقابله و محکوم‌سازی جنایات رژیم صهیونیستی و تقویت بازدارندگی ملی در ابعاد سیاسی اقتصادی و نظامی اولویت کنونی است.

تاریخ به زودی نشان خواهد داد که آنچه امروز بر منطقه می‌گذرد یعنی ترور و شهادت رهبران و فرماندهان محور مقاومت وکشتار مردم مظلوم لبنان وفلسطین نه پایان مقاومت که محرکه جدیدی برای تداوم این تفکر و روش خواهد بود.

منبع: ایسنا

786288

سازمان آگهی های پرسون