۱۱ نفر از کادر درمان در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیدند

منابع خبری لبنان گزارش دادند که در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ۱۱ نفر از کادر درمان به شهادت رسیده و ۱۰ نفر دیگر مجروح شده اند.
تصویر ۱۱ نفر از کادر درمان در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیدند

به گزارش سایت خبری پرسون، منابع خبری لبنان امروز شنبه خبر دادند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مراکز دفاع مدنی در شهرک‌های «الطیبه» و «دیرسریان» در جنوب لبنان 11 نفر از پزشکان، پرستاران و امدادگران به شهادت رسیده و 10 تن دیگر زخمی شده است.

تجاوزات بی‌وقفه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت از عصر جمعه شروع شد و همچنان ادامه دارد، چندین منطقه در البقاع در شرق لبنان نیز هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرگزاری لبنان همچنین از حمله هوایی جدید رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در شهر صور در جنوب لبنان خبر داد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه الشبریحا در شمال صور، شهرک‌های معرکه و البرج شمالی، عین‌بعال و السماعیه در جنوب لبنان را بمباران کردند.

منابع خبری همچنین از حملات جدید صهیونیست‌ها به تعدادی از شهرک‌ها در بعلبک و الهرمل در البقاع در شرق لبنان خبر دادند. منابع مذکور افزودند که دو شهرک ماسا و بودای در اطراف بعلبک واقع در شرق لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

گزارش‌ها حاکی است که ضاحیه در ساعات بامداد بیش از 30 بار هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

وزارت بهداشت لبنان امروز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 48 ساعت گذشته 4 مورد کشتار در لبنان مرتکب شد که در نتیجه آن 52 شهروند لبنانی شهید و 118 تن دیگر مجروح شده‌ است.

منبع: تسنیم

786284

سازمان آگهی های پرسون