ایران همچون همیشه در کنار دولت و ملت مقاوم لبنان است

فراکسیون اهل سنت مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان، گفت: ایران اسلامی همچون همیشه در کنار دولت و ملت مقاوم لبنان و مقاومت قهرمان فلسطین بوده و از تمام ظرفیت خود برای حمایت از ایشان بهره خواهد برد.
تصویر ایران همچون همیشه در کنار دولت و ملت مقاوم لبنان است

به گزارش سایت خبری پرسون، فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان را محکوم و تاکید کرد: ایران اسلامی همچون همیشه در کنار دولت و ملت مقاوم لبنان و مقاومت قهرمان فلسطین بوده و از تمام ظرفیت خود برای حمایت از ایشان بهره خواهد برد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایات هولناک روز گذشته رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان بار دیگر خوی ضدانسانی و پلید این ساختار را بر آزادگان جهان هویدا ساخت. حالا پس از یک سال بمباران و کودک‌کشی در غزه قهرمان به لبنان مقاوم رسیده است و اقدامات وسیع تروریستی این رژیم به مرحله ای تاریخی وارد شده و به شدیدترین وجه محکوم است.

رژیم صهیونسیتی اکنون پیش چشم جهانیان و با حمایت قدرت‌ها، به ضدیت با تمام اصول اولیه حقوق بشر و مقابله با آرامش و ثبات در روابط بین الملل برخواسته و به تجاوز، کشتار جمعی و سلب امنیت از مردم و نقض قوانین و مقررات حقوق بین الملل دست می زند. این وضعیت قلب‌های مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آورده و خشم عمومی مقدسی را در میان افکار عمومی برانگیخته است.

هویداست که واکنش های هولناک تروریستی و ضدبشری رژیم صهیونسیتی از سر استیصال و درماندگی این خونخواران درمقابل اراده های پاک و ایمان های خالص نیروهای مقاومت در میدان های واقعی نبرد است.

ایران اسلامی همچون همیشه در کنار دولت و ملت مقاوم لبنان و مقاومت قهرمان فلسطین بوده و از تمام ظرفیت خود برای حمایت از ایشان بهره خواهد برد.

باید به سردمداران این ساختار جنایی یادآوری کرد که اقدامات اخیر شما با واکنش قطعی و حساب شده ملت های آزاده جهان و محور مقاومت روبرو خواهد شد.

فلا تحْسبنّ اللّه مخْلف وعْده رسله ۗ إنّ اللّه عزیزٌ ذو انْتقامٍ

منبع: تسنیم

786245

سازمان آگهی های پرسون