خاطره تلخ گلزن پرسپولیس از آخرین بازی با پاختاکور

تیم پرسپولیس در شرایطی خود را آماده دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان می‌کند که آخرین گلزنش مقابل این تیم خاطره تلخی از دیدار مقابل حریف ازبکستانی دارد.
تصویر خاطره تلخ گلزن پرسپولیس از آخرین بازی با پاختاکور

به گزارش سایت خبری پرسون، عیسی آل کثیر مهاجم تیم پرسپولیس در آخرین رویارویی سرخپوشان تهرانی مقابل پاختاکور ازبکستان با نحوه شادی گلش با شش ماه محرومیت مواجه شد.

عیسی آل کثیر پس از به ثمر رساندن گل دوم خود مقابل تیم ازبکستانی با انگشت‌هایش چشم‌هایش را باریک کرد که این اقدام مهاجم خوزستانی پرسپولیس با انتقادات شدیدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد.

پس از پایان آن دیدار در اطلاعیه‌ای که ‏afc منتشر کرد عنوان شد: «کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، عیسی آل کثیر از تیم پرسپولیس را به دلیل نقص ماده ۵۸.۱ قانون انضباطی کنفدراسیون از شرکت در هر نوع فعالیت مربوط به فوتبال به مدت ۶ ماه منع کرده است و این محرومیت بلافاصله اجرا می‌شود».

به همین خاطر آل کثیر پس از آن دیدار با محرومیت طولانی مدتی مواجه شد و فصل بیستم لیگ برتر را از دست داد.

ناگفته نماند؛ این بازیکن در هفته‌های اخیر نیز با شرایط خوبی مواجه نشده و گاریدو سرمربی پرسپولیس که از عملکرد او ناراضی است در دیدارهای اخیر از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نکرده و بیشتر نیمکت نشین تیم پرسپولیس بوده است.

منبع: خبرورزشی

786225

سازمان آگهی های پرسون