زمان برگزاری اولین رویداد تولید مسئولانه و بهره‌وری مشخص شد

بر اساس اعلام انجمن بهره‌وری ایران، اولین رویداد تولید مسئولانه و بهره‌وری، با رویکرد «معرفی تجربیات موفق بنگاه‌های اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار» در روز 23 مهرماه‌ 1403 برگزار خواهد گردید.
تصویر زمان برگزاری اولین رویداد تولید مسئولانه و بهره‌وری مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سینا اسحاق دبیر اجرایی رویداد تولید مسئولانه و بهره‌وری با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: این رویداد براساس طرحی مشترک میان شرکت مدیریت دنیای رویداد نوین و انجمن بهره‌وری ایران شکل گرفته و مطرح گردیده است و همه عوامل اجرایی در تلاش هستند تا با همکاری میان اساتید دانشگاهی، مدیران فعال در سطح صنایع و کار آفرینان ملی برای تحقق اصول مطرح شده در اصل شماره 12 برنامه توسعه پایدار تحت عنوان « تولید و مصرف مسئولانه» برای اولین بار رویداد موثر تولید مسئولانه و بهره‌وری را برگزار کنیم.

اسحاق افزود: این رویداد در گام ابتدایی خود در نظر دارد تا با دریافت تجربیات موفق بنگاه‌های اقتصادی در سه سرفصل « مسئولیت پذیری اقتصادی، مسئولیت پذیری اجتماعی و مسئولیت پذیری محیط زیستی» و رسانه ای سازی این تجربیات موفق، زمینه ساز گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری در بین عموم فعالان و صاحبین کسب و کار را محقق نماید.

وی اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی و ترویجی نیز از دیگر برنامه های رویداد تولید مسئولانه و بهره‌وری در اولین دوره می‌باشد.

گفتنی است رویداد تولید مسئولانه و بهره‌وری با حمایت و همراهی اتاق ایران، سازمان ملی بهره‌وری، وزارت نفت، وزارت ارتباطات، روز 23 مهرماه به میزبانی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد گردید و متقاضیان جهت حضور می‌توانند با دبیرخانه رویداد به شماره 02191691318 تماس حاصل نمایند.

 اولین رویداد تولید مسئولانه و بهره‌وری

منبع: پُرسون

786182

سازمان آگهی های پرسون