شمار فوتی‌های حادثه معدن طبس به ۳۵ نفر رسید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: نیروهای امدادی بامداد امروز چهار جنازه دیگر از بلوک C بیرون کشیدند و به‌این‌ترتیب شمار فوتی‌ها به ۳۵ نفر رسید.
تصویر شمار فوتی‌های حادثه معدن طبس به ۳۵ نفر رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد جان‌باختگان حادثه معدن «معدنجو» در شهرستان طبس به 35 نفر افزایش یافت.

وی افزود: در بلوک B این معدن‌کار امدادرسانی به‌صورت کامل انجام و انتقال اجساد و مصدومان هم به‌ صورت زمینی و هوایی به مراکز درمانی انجام شد.

آخوندی بیان داشت: ۱۴ یا ۱۳ نفر دیگر همچنان در بلوک c محبوس هستند و عملیات امداد و نجات با رعایت تمام مسائل ایمنی و کنترل گاز متناسب با فضا ادامه دارد.

حادثه انفجار معدن طبس ساعت 21 شنبه‌شب به دلیل تصاعد آنی گاز متان در یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که در زمان حادثه 69 کارگر در بلوک C و B این معدن زغال‌سنگ در طبس مشغول کار بودند.

اکنون 40 نفر در قالب تیم‌های تخصصی در معدن طبس در حال امدادرسانی در محل حادثه هستند که تاکنون در این حادثه 35 نفر جان باختند و به 17 مصدوم هم با تلاش تیم‌های تخصصی امدادی نجات یافتند و احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد.

منبع: فارس

765565

سازمان آگهی های پرسون