جوابیه فوری باشگاه پرسپولیس به ادعای بیرانوند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بر اساس کارشناسی مالی پرونده بیرانوند این بازیکن هیچ طلبی از قرارداد فصل آخر خود ندارد.
تصویر جوابیه فوری باشگاه پرسپولیس به ادعای بیرانوند

به گزارش سایت خبری پرسون، انتشار گزارش از کارشناسی مالی پرونده علیرضا بیرانوند، تضاد جدیدی را بین باشگاه پرسپولیس و تراکتور به وجود آورده است. از یک سو باشگاه تراکتور و وکیل علیرضا بیرانوند اعتقاد دارند که به دلیل طلب دو فصل پیش این دروازه‌بان او امکان فسخ یک طرفه را بر اساس الحاقیه داشته و از سوی دیگر پرسپولیس معتقد است که الحاقیه مربوط به قرارداد جدید بیرانوند بوده و طلب گذشته او را شامل نمی‌شود.

در همین خصوص هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیحات مهم و موردنظر خود از این پرونده را ارائه کرده و معتقد است که بر اساس نتیجه گیری شش بندی کارشناس مالی، این پرونده به سود پرسپولیس خاتمه خواهد یافت.

اظهارات هومن هدایتی را بخوانید:

بند اول: فقط دستمزد و پاداش قراردادی

کارشناس پرونده در چهار جلسه و چهار مرتبه بررسی، تمام موضوعات وابسته به مسائل مالی قرارداد آقای بیرانوند را بررسی کرد و در نتیجه، گزارشی را صادر کردند که ۳۱ صفحه دارد. در این صفحات مدارک مالی بارگذاری شده و در صفحه ۳۰ و ۳۱ گزارش، اقدام به نتیجه‌گیری و اظهارنظر کردند. این نتیجه گیری شامل شش بند است. در بند اول کارشناس تائید کردند که در سیستم و سامانه‌های مالی باشگاه پرسپولیس، فقط دو عنوان پرداختی وجود دارد: یک) دستمزد بازیکنان و دو) آپشن‌های قراردادی. فقط همین دو عنوان وجود دارد و عنوانی مربوط به پاداش، برخلاف ادعای آقای بیرانوند سرفصلی به نام پاداش وجود ندارد.

بند دوم: پرداختی صرفا در چارچوب قرارداد

در بند دوم هم آمده باتوجه به شخصیت حقوقی باشگاه پرسپولیس، پرداختی‌ها صرفا در چارچوب قرارداد می‌تواند انجام شود و بیان شده قرارداد آقای بیرانوند فاقد عنوان پاداش است و صرفا مبتنی بر دستمزد و آپشن‌های قراردادی است.

بند سوم: طلب ۱.۲ میلیاردی از فصول گذشته

کارشناس محترم در ادامه نظر کارشناسی آمده پرداختی فصول گذشته را بررسی کرده و مبنای این بررسی تعارضات متفاوتی است که آقای بیرانوند و وکیلش در طول جلسات کارشناسی و صورتجلسات بیان کرده بودند. باتوجه به اینکه آنها مواردی را مطرح کردند که باهم همخوانی نداشت، بررسی کردند و گفتند که بر اساس قرارداد دو فصل گذشته بر اساس اظهارات یکطرفه وکیل آقای بیرانوند یک میلیارد و دویست میلیون تومان طلبکار هستند و کارشناس تصریح کرده که این اظهارات صرفا بر اساس مدارک ابرازی خوانده دعوی (علیرضا بیرانوند) بوده و باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه رسیدگی به این موضوع خارج از خواسته و پرونده بوده، از ارائه مدارک به کارشناس بی نیاز بوده است. چون فسخ مربوط به قرارداد ۱۱۸۵ بوده و فسخ هم مربوط به قرارداد ۱۱۸۵ بوده و حتی در برگه فسخ سازمان لیگ هم آمده که قرارداد ۱۱۸۵ بوده است.

تصویری که نشان می‌دهد از نظر کارشناس مالی بیرانوند بابت قرارداد جدید خود طلبی از پرسپولیس ندارد.

بند چهارم: پاداش بیرانوند احراز نشد

نظریه کارشناسی در بند چهارم کارشناسی آورده که در تمام اسنادی که در باشگاه پرسپولیس (اسناد بانکی و پرداختی) وجود داشته، وجود دو عنوان پرداختی دستمزد و آپشن وجود داشته است. کارشناس صراحتا نوشته که عنوانی به نام پاداش در قرارداد آقای بیرانوند احراز نیست. یعنی دو بار تاکید شده که نه در صورتهای مالی پرسپولیس و نه در قرارداد ایشان، چیزی تحت عنوان پاداش نبوده است. بنابراین ادعای آقای بیرانوند مبنی بر پرداختی ۳۰۰ میلیون تومانی به عنوان پاداش خلاف واقع بوده و وجود خارجی ندارد.

بند پنجم: طلب بیرانوند روی عدد صفر

نظریه کارشناسی دو بند دیگر هم دارد که در بند پنجم تاکید شده مجموع پرداختی باشگاه پرسپولیس به آقای بیرانوند طبق قرارداد و صحیح بوده و مطالباتی برای بیرانوند احراز نمی‌شود. بنابراین آقای بیرانوند تمام طلب خود را بر اساس قرارداد ۱۱۸۵ گرفتند و طلب ایشان برای قرارداد ۱۱۸۵ صفر است.

بند ششم: همه چیز در مورد قرارداد ۱۱۸۵

در بند شش هم جمع بندی کردند و نوشتند که مابقی صحت و سقم این گزارش را کمیته تعیین وضعیت به عنوان نهاد تصمیم‌گیرنده در مورد آن تصمیم خواهند کرد. سر فصل آن الحاقیه آمده که الحاقیه قرارداد ۱۱۸۵ و این را باید تاکید کرد که ایشان بر اساس قرارداد ۱۱۸۵ هیچ طلبی ندارند. ایشان قرارداد دو فصل قبل خود را در سازمان لیگ فسخ کردند و ما قرارداد دو ساله جدیدی را با شماره ۱۱۸۵ امضا کردیم. تمام صحبت ما در مورد این قرارداد است و اساسا ما در مقام شناسایی طلب ایشان برای فصول گذشته نیستیم و این پرونده در مورد قرارداد ۱۱۸۵ مطرح شده است.

منبع: ورزش سه

765212

سازمان آگهی های پرسون