قالیباف به نصرالله و نبیه‌بری پیام داد

رئیس مجلس شورای اسلام در پیام‌های جداگانه‌ای به دبیرکل حزب‌الله و رئیس مجلس نمایندگان لبنان، ضمن محکوم کردن عملیات ترویستی روز گذشته رژیم صهیونیستی، با دولت و ملت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی همدردی کرد.
تصویر قالیباف به نصرالله و نبیه‌بری پیام داد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلام در پیام‌های جداگانه‌ای به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان، ضمن محکوم کردن عملیات ترویستی روز گذشته رژیم صهیونیستی، با دولت و ملت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی همدردی کرد.

متن پیام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به شرح زیر است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

جناب آقای نبیه بری رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

سلام علکیم؛

عملیات تروریستی رژیم نژادپرست صهیونیستی علیه مردم لبنان و غیر نظامیان را که بیانگر خوی ددمنشانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و تلاش برای گسترش دامنه جنگ در منطقه است، شدیدا محکوم می‌کنیم.

تجاوز بزدلانه رژیم صهیونیستی، بار دیگر اثبات می‌کند که این رژیم منحوس علاوه بر ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کشی علیه مردم فلسطین، صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را در معرض تهدید جدی قرار داده است.

بدینوسیله ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت و ملت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی، از تمام کشورها و ملت‌های جهان می‌خواهیم این تجاوز جنایتکارانه را به شدت محکوم نمایند. مجددا تاکید می‌کنیم؛ جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هرگونه کمک و مساعدت به دولت و مردم عزیز لبنان آمادگی کامل دارد.

منبع: ایلنا

765187

سازمان آگهی های پرسون