اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان مصداق کشتار جمعی

​​سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران​​، اقدام تروریستی عصر امروز رژیم صهیونیستی در لبنان، در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی از طریق منفجر کردن سیستم‌های ارتباطی را مصداق کشتار جمعی دانسته و به شدت محکوم کرد.

تصویر اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان مصداق کشتار جمعی

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصرکنعانی سه شنبه شب در یک موضع گیری رسانه ای در این ارتباط تاکید کرد: عملیات تروریستی امروز در لبنان در ادامه عملیات‌های ترکیبی رژیم صهیونیستی و عوامل مزدور آنها انجام شده و مغایر با تمامی اصول اخلاقی و انسانی، حقوق بین‌الملل بویژه حقوق بین الملل بشردوستانه بوده و مستوجب پیگرد کیفری بین‌المللی، محاکمه و مجازات است‌.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: این اقدام تروریستی ترکیبی، که در حقیقت به نوعی اقدام به کشتار دسته جمعی است، بار دیگر به روشنی اثبات می‌کند که رژیم صهیونیستی علاوه بر ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کُشی علیه مردم فلسطین، صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را در معرض تهدیدی جدی قرار داده است. براین اساس، مقابله با اقدامات تروریستی علیه رژیم و تهدیدات ناشی از آن، ضرورتی آشکار است و لازم است جامعه جهانی در راستای مقابله با بی کیفرمانی مقامات جنایتکار صهیونیستی، سریعا اقدام کند.

کنعانی ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت، ملت و مقاومت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی، برای همه مجروحین این حادثه از جمله سفیر کشورمان در لبنان، شفای عاجل مسئلت و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هر نوع کمک مورد نیاز به دولت و ملت لبنان آمادگی دارد.

منبع: ایسنا

765108

سازمان آگهی های پرسون