هشدار نماینده مجلس درباره ورود بی رویه مهاجران افغان به ایران

نماینده ایلام در مجلس با ابراز نگرانی از سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در کشورهای دیگر تاکید کرد: ما انتظار داریم از ورود و اقامت افرادی که به عنوان اتباع وارد می‌شوند اما ناامنی ایجاد می‌کنند جلوگیری شود.
تصویر هشدار نماینده مجلس درباره ورود بی رویه مهاجران افغان به ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس در تذکری به وزرای کشور، امور خارجه و اطلاعات و رئیس اطلاعات سپاه گفت: به داد مردم برسید و کمک کنید تا از ورود بی‌رویه اتباع غیرقانونی خارجی جلوگیری شود. جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که به بهشت امن مهاجران تبدیل شده است در حالی که کشورهای مدعی حقوق بشر درهای خود را به روی آنها بسته‌اند.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: هرچند تاریخ سرزمین ما تاریخ مهمان نوازی و مهاجر پذیری است اما به خدا قسم هیچکس برای ملتی که امنیت و هویت خود را به مهاجران می‌بازد هورا نمی‌کشد.

این نماینده مجلس با بیان این اعتقاد که «سازمان غیرقانونی اقامت ملی باید تعطیل شود»، به تلاش سرویس‌های خارجی برای تبدیل برخی تبعه‌های خارجی به جاسوس‌ و سکونت برخی اتباع در اماکن بالای شهر اشاره کرد و گفت: باید تمام نهادهای ما ورود کنند.

وی در مقابل با ابراز نگرانی از سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در کشورهای دیگر تاکید کرد: ما انتظار داریم از ورود و اقامت افرادی که به عنوان اتباع وارد می‌شوند اما ناامنی ایجاد می‌کنند جلوگیری شود.

وی تأکید کرد: من به عنوان نماینده مردم به واسطه اینکه سرزمینم را دوست دارم، به کسانی که امروز با پول این حجم اتباع غیر مجاز در حال زندگی لاکچری هستند، هشدار می‌دهم و امیدوارم که نهادها و وزرای مربوطه سریعاً به این مورد مهم ورود کنند و اجازه ندهند که ایران به بهشت کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند تبدیل شود.

منبع: ایسنا

765060

سازمان آگهی های پرسون