پیش بینی فرمانده صهیونیست از پیروزی حماس در جنگ

فرمانده پیشین لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حماس در این جنگ پیروز می شود و پس از عقب نشینی ارتش، هیچ نیرویی نمی تواند این گروه را به چالش بکشد.

تصویر پیش بینی فرمانده صهیونیست از پیروزی حماس در جنگ

به گزارش سایت خبری پرسون، «گادی شامنی» در گفت و گو با «نیویورک تایمز» افزود: ما در درگیری های تاکتیکی با حماس پیروز می شویم ولی در این جنگ شکست می خوریم.

وی اضافه کرد: حماس در مناطق مختلف فقط نیم ساعت پس از عقب نشینی ارتش، کنترل شهرها را به دست گرفت.

شامنی گفت: یافتن تونل های نوار غزه و نابود کردن آن ها یک طرح پیچیده مهندسی است که به سال ها زمان نیاز دارد.

رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه پس از دیدار با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که این رژیم باید با حماس درباره اسرا در غزه به توافق برسد.

«یائیر لاپید» با بیان اینکه اسرای صهیونیستی در غزه بیش از نمی‌توانند صبر کنند، افزود: وضعیت اسرائیل بهبود نمی‌یابد مگر اینکه اسرا بازگردند.

وی مدعی شد: حماس مانع دستیابی به توافق است اما (رژیم) اسرائیل باید تلاش بیشتری برای دستیابی به آن انجام دهد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت حدود ۱۲ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کردند اما تاکنون به علت کارشکنی تل آویو به نتیجه‌ای نرسیده است.

منبع: ایرنا

765045

سازمان آگهی های پرسون