بازی‌های بسیار سخت‌تری در انتظار استقلال است

بازیکن سابق استقلال گفت: استقلال باید قدم به قدم تیم بهتری شود و بازی‌های زیباتری انجام دهد.
تصویر بازی‌های بسیار سخت‌تری در انتظار استقلال است

به گزارش سایت خبری پرسون، بهروز پرورش خواه، در خصوص برتری استقلال مقابل الغرافه قطر در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: برخلاف بازی‌هایی که در لیگ برتر از استقلال دیده بودیم و با وجود اینکه کیفیت زمین چمن ورزشگاه خوب نبود، اما بازی برتری از تیم دیدیم و توانستند به برتری عالی ۳ بر صفر برسند. فعل خواستن در تیم به بهترین شکل صرف شد و بازیکنان توانستند با دل و جان برای هدف‌شان بجنگند، مزد برتری خود را با پیروزی قاطعی گرفتند و هواداران را به ادامه فصل امیدوار کردند.

وی با تأکید بر این نکته که بازی‌های بسیار سخت‌تری در انتظار استقلال است، گفت: تیم حتماً نقطه ضعف دارد و یک پیروزی ملاکی بر این نمی‌شود که استقلال را قهرمان بدانیم. الغرافه حرفی برای گفتن نداشت و بازی برابر چنین حریفی نمی‌تواند نقاط ضعف را نشان دهد. در برابر رقبای قدرتمند است که تیم محک خوبی خواهد خورد. هنوز بازی با تیم‌های خوب لیگ نخبگان باقیمانده، ضمن اینکه در لیگ برتر هم استقلال کار سختی دارد و باید به بالاترین سطح آمادگی برسد تا بتواند نتایج خوبی بگیرد. جدی‌ترین حریفان استقلال تیم‌های عربستانی هستند که سرمایه‌گذاری کلانی کرده‌اند و در برابر چنین رقبایی باید بازی‌های به مراتب بهتری ارائه کرد. تیم‌های عربی بازیکنان طراز اول دنیا را گرفته‌اند و سخت است که مقابل آنها نتیجه گرفت. بازی بعدی هم با السد در قطر است که تیم آماده‌تری نسبت به الغرافه بوده و آماده‌تر است.

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: استقلال باید قدم به قدم تیم بهتری شود و بازی‌های زیباتری انجام دهد. طبیعتاً خیلی دشوار است با تیم‌های عربستانی بازی کرد و امتیاز گرفت، چون آنها هزینه بیشتر کردند و بازیکنان نامدارتری دارند. همیشه غیرت ایرانی بوده که بر قدرت حریفان عربی چربش داشته و این بار هم جز این نمی‌توان انتظاری داشت. امیدوارم بازیکنان خارجی که در استقلال بازی می‌کنند هم بتوانند بیشتر کمک کنند، کاری که در لیگ برتر نکردند. مدیریت باشگاه هم نباید دچار اشتباه شود، عملکرد سرمربی اگر بد بوده هم نباید بعد از یک شکست اجازه داد تا بحث برکناری وی رسانه‌ای شود. فرصتی که به نکونام دادند منجر به برتری خوبی در اولین بازی آسیایی شد. همه می‌دانند استقلال برابر ملوان که مساوی کرد و به استقلال خوزستان که باخت، بازی ضعیفی از خود نشان داد ولی این طبیعی است که سرمربی چند هفته به زمان نیاز دارد تا تیمش را هماهنگ کند. به نظرم مدیران استقلال تخصص ورزشی ندارند ولی به مرور صاحب تجربه می‌شوند. پس نباید تصمیم عجولانه‌ای بگیرند.

منبع: تسنیم

765026

سازمان آگهی های پرسون