دنیامالی:

مردم نگران وضعیت استادیوم‌ها نباشند

وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت استادیوم‌ها استاندارد خواهد شد و من پای این کار هستم تا مردم نگران این بحث‌های اخیر نباشند.
تصویر مردم نگران وضعیت استادیوم‌ها نباشند

به گزارش سایت خبری پرسون، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،‌ احمد دنیامالی پیش از دیدار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با مقام معظم رهبری اظهار داشت: هفته وحدت است و ایام تولد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) است و به همه مردم عزیزمان تبریک می‌گویم. در این ایام مبارک پس از بازگشت کاروان پارالمپیک، مقام معظم رهبری فرمودند که خیلی زود این نشست را داشته باشیم. حال و هوای این فضا، ورزشی است و ما در این دوره از بازی‌ها جمع مدال‌هایی که المپیک و پارالمپیک کسب کردیم، 37 مدال بود و به یک معنا 37 بار پرچم مقدس‌مان در المپیک به اهتزاز درآمد و این نتیجه زحمات جوانان و ورزشکاران ما در المپیک و خصوصاً پارالمپیک بود.

وی ادامه داد: ما برای اولین بار در پارالمپیک، 25 مدال کسب کردیم و در 3 دوره گذشته مجموعا هر دوره 24 مدال گرفتیم و در طول تاریخ حضورمان این برای اولین بار رخ داده است. کار المپیک و پارالمپیک، سخت است و آماده‌سازی ویژه‌ای می‌خواهد و جا دارد از همه مدیران دست‌اندارکار وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تشکر کنم. گزارشی که امروز بنده خدمت آقا ارائه خواهم کرد، مربوط به عملکرد بنده و این دولت نیست و به زحمات دولت شهید رئیسی و همه کسانی در آن ایام مسئول بودند، برمی‌گردد.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص پاداش ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گفت: تمام تلاش‌مان است که پاداش ورزشکاران را خیلی زود تقدیم کنیم. پاداش سکوی این ورزشکاران داده شده است و پاداش مدنظرمان با حضور رئیس جمهور صورت خواهیم داد. نتیجه زحمات ورزشکاران با پاداش مادی قابل جبران نیست اما با توجه به قول و قرارهایی که گذاشتیم، در حال تهیه منابع هستیم و به زودی‌ پاداش‌ها را تقدیم خواهیم کرد.

دنیامالی درخصوص مدال‌آوری رشته‌هایی که در دوره‌های گذشته کسب مدال کرده بودند، خاطرنشان کرد: مدیری که قول ندهد، باید تجدید نظر کند. کسی که می‌خواهد انتخاب شود، باید یک سری تعهدهایی را در نظر بگیرد. روسای فدراسیون‌ ما باید نسبت به ظرفیت‌ها تعهد داشته باشند. مردم از وزنه‌برداری، دوومیدانی و تیراندازی ما انتظار دارند چون سابقه کسب مدال دارند و این نگاه، نگاه درستی است و مطالبه مردم هم درست است و ما بر اساس آن باید خودمان را متعهد کنیم و بر اساس آن کار کنیم. ما قبل از المپیک لس‌آنجلس، بازی‌های آسیایی را در پیش خواهیم داشت و المپیک جوانان را هم در پیش داریم.

وی افزود: برنامه‌ریزی ما یک برنامه‌ریزی 8 ساله است و نگاه ما برای المپیک 2032 استرالیا است و ما قبل از آن هم بازی‌های آسیایی 2030 قطر را در پیش داریم و مجموعا 9-8 رویداد مهم داریم و از الان ستاد بازی‌ها را تشکیل دادیم. نگاه عمیق‌تری به موضوع داریم و داریم به سمت هوش مصنوعی و شرکت‌های دانش بنیان می‌رویم تا در حوزه علم تمرین و پایش و رصد ورزشکاران و فدراسیون‌ها، اتفاقات اثربخشی صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: اهداف و برنامه‌های ما، در قول و حرف نباید باشد و فقط دنبال طرح مسئله نیستیم و مردم مطالبه خودشان را بیان می‌کنند و ما روش‌های اجرایی برای حل مسائل را باید در نظر بگیریم و روسای فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک باید آن‌ها را ارائه بدهند. در آینده خبرهای خوبی خواهیم داشت و وضعیت استادیوم‌ها استاندارد خواهد شد و من پای این کار هستم تا مردم نگران این بحث‌های اخیر نباشند. ما یک انباشتگی از قبل داشتیم، ولی ما این انباشتگی را به استانداردهای لازم می‌رسانیم.

منبع: ایسنا

765010

سازمان آگهی های پرسون