لایحه موافقتنامه خدمات هوایی دوجانبه ایران و عراق اصلاح شد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و با اکثریت آرا لایحه موافقتنامه خدمات یا سرویس‌های هوایی دوجانبه میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق در جهت رفع ایرادات شورای نگهبان را اصلاح کردند.
تصویر لایحه موافقتنامه خدمات هوایی دوجانبه ایران و عراق اصلاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، بررسی گزارش کمیسیون عمران درباره لایحه موافقتنامه خدمات یا سرویس‌های هوایی دوجانبه میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار داشت.

وکلای ملت در این جلسه پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با اصلاحات صورت گرفته در جهت رفع ایرادات شورای نگهبان از مجموع 245 نماینده حاضر در جلسه علنی با 200 رأی موافق، صفر رأی مخالف و 4 رأی ممتنع، موافقت کردند.

علیرضا سلیمی نماینده تهران در مجلس در جریان بررسی گزارش مذکور در تذکری با استناد به ماده 197 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون عمران حتما باید ایرادات شورای نگهبان رفع شود و این رفع ایراد نباید به گونه‌ای باشد که الحاق یا حذفی صورت بگیرد.

نماینده تهران افزود: در جریان رفع ایرادات این لایحه مشکلات شکلی وجود دارد که باید رفع شود.

قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تهران گفت: در جلسه کمیسیون عمران و در زمان بررسی این لایحه نمایندگان شورای نگهبان و معاونت قوانین حضور داشتند و این موضوع را پذیرفتند در ضمن در محتوا هیچ تغییری صورت نگرفته و ایرادات شکلی رفع می‌شود.

منبع: تسنیم

764971

سازمان آگهی های پرسون