مسعود پزشکیان:

خود را موظف به تامین زندگی مردم می‌دانم

رئیس جمهور ضمن تاکید بر تکریم مردم تصریح کرد، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

تصویر خود را موظف به تامین زندگی مردم می‌دانم

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر مسعود پزشکیان عصر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق.

رئیس جمهور ادامه داد: این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

پزشکیان افزود: کشورهای منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است، با شرکای تجاریمان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشورهای اروپایی به دنبال راه حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سوء تفاهمات هستیم. همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آنها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، نخستین نشست خبری دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور عصر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران برگزاری شد.

ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم،برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

رئیس جمهور ایران افزود:کشورهای منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است.

دکتر پزشکیان اضافه کرد: با شرکای تجاریمان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشورهای اروپایی به دنبال راه حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سوء تفاهمات هستیم. همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آنها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.

منبع: ایرنا

764914

سازمان آگهی های پرسون