آیا محدودیت‌های برق صنایع کاهش می‌یابد؟

سخنگوی اداره برق استان اصفهان گفت درباره خاموشی بخش صنایع فکر می‌کنم در مدت یکی دو هفته آینده هم موضوع مدیریت مصرف و کمک صنایع برای بخش مدیریت تولید پابرجا باشد.
تصویر آیا محدودیت‌های برق صنایع کاهش می‌یابد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ داوود قاسمی، سخنگوی اداره برق استان اصفهان اظهار داشت: چنددرجه‌ای دمای هوا خنک‌‎تر شده و قاعدتاً تقاضای مصرف برق کاهش پیدا کرده اما با محدودیت‌هایی در بخش‌ تولید، در کشور، مواجه هستیم. خیلی از نیروگاه‌ها به دلیل فعالیت با تمام ظرفیت و راندمان در دو سه ماه اخیر و مشکلات فنی از نیمه دوم شهریورماه از مدار خارج و وارد تعمیرات شدند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از نیروگاه‌های آبی هم به دلیل محدودیت‌هایی که در بخش آب وجود دارد فعال نیست. ذخیره آب‌ پشت سدها برای مصارف کشاورزی، کشت پاییزه و شرب در نظر گرفته شده. الان سد زاینده‌رود به ۲۶ تا 27 درصد ظرفیت خود رسیده که باید مدیریتی در بخش آب داشته باشیم تا حداقل برای ماه‌های آینده، مشکل آب شرب برای مردم استان نداشته باشیم.

سخنگوی اداره برق استان اصفهان گفت: درباره خاموشی بخش صنایع فکر می‌کنم در مدت یکی دو هفته آینده هم موضوع مدیریت مصرف و کمک صنایع برای بخش مدیریت تولید پابرجا باشد. در بخش خانگی هم در چند هفته گذشته ناچار بودیم در راستای مدیریت مصرف برخی خاموشی‌های خانگی را داشته باشیم.

قاسمی افزود: برنامه‌های مختلفی برای سال آینده در نظر داریم. همکارانمان، رشد مصرف در پنج تا ده سال گذشته‌ را بررسی خواهند کرد و ان‌شاءالله تولید را افزایش خواهیم داد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای استفاده از انرژی خورشیدی اظهارداشت: در استان اصفهان، سعی بر این است بخشی از تولید برق از انرژی خورشیدی باشد. باید بهینه‌تر از این انرژی‌ فوق‌العاده باارزش در کشور، نهایت استفاده را ببریم.

منبع: فارس

764908

سازمان آگهی های پرسون