گزارش امروز بورس ۲۶ شهریور؛ شاخص کل سبز شد

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۲۶ شهریورماه) با رشد ۲۰۵۹ واحدی بخشی از اصلاح چند روز گذشته خود را جبران کرد و به ۲,۰۶۷,۶۰۹ واحد رسید.
تصویر گزارش امروز بورس ۲۶ شهریور؛ شاخص کل سبز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در جریان دادوستدهای امروز (دوشنبه، ۲۶ شهریور) بازار سرمایه، بیش از ۷ میلیارد و ۸۴۷ میلیون اوراق بهادار، سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان در بیش از ۲۶۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۵۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۶۰۹ واحد قرار گرفت.

در این بین در روز جاری سه نماد حکشتی، شپنا و رمپنا بیشترین اثر مثبت را بر دماسنج بازار سهام ثبت کردند و اثر منفی نمادهای اخابر، وامید و کچاد نتوانست شاخص کل را سرخ پوش کند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۶۲۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱,۳۷۲ میلیارد تومان در بیش از ۱۱۰ هزار نوبت، شاخص کل فرابورس ۱۹.۵ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۵۸۷ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به ترتیب به نام نمادهای معاملاتی خاور، فرابورس و گلدیرا ثبت شد که بخشی از آن به علت اثر منفی سه نماد ارفع، حسینا و فصبا خنثی شد.

منبع: مهر

764850

سازمان آگهی های پرسون