یامال:

هدف بارسلونا رسیدن به قهرمانی لالیگا است

لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل خیرونا تأکید کرد که هدف اصلی بارسا در این فصل، کسب پیروزی در تمامی رقابت‌ها و رسیدن به قهرمانی لالیگا است.
تصویر هدف بارسلونا رسیدن به قهرمانی لالیگا است

به گزارش سایت خبری پرسون، بارسلونا در هفته پنجم لالیگا با نتیجه ۴-۱ موفق به شکست خیرونا شد. در این دیدار، یامال با زدن دو گل نقش برجسته‌ای در برتری تیمش داشت و همراه با دنی اولمو و پدری به این پیروزی کمک کرد.

در جریان بازی، داور یک ضربه پنالتی به نفع خیرونا اعلام کرد که با بازبینی VAR این تصمیم لغو شد؛ موضوعی که با استقبال یامال مواجه شد. او پس از بازی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: «می‌خواهیم در هر بازی پیروز شویم، چون برای قهرمانی در لالیگا باید تا حد امکان برنده باشیم. ما از این پیروزی بسیار خوشحالیم.»

یامال درباره بازگشت از مسابقات فیفادی گفت: «بازی اول بعد از فیفادی همیشه سخت است. ما بلافاصله برای این مسابقه آماده شدیم و حالا باید روی بازی مقابل موناکو در لیگ قهرمانان تمرکز کنیم.»

ستاره بارسا در خصوص دوبار گلزنی خود گفت: «گل زدن برای کمک به تیم همیشه لذت‌بخش است.» او همچنین درباره پنالتی رد شده خیرونا افزود: «لحظات زیادی وجود دارد که در ریباندها، هند اعلام نمی‌شود و داور در آن لحظه تصمیم خوبی گرفت.»

یامال درباره بازی پیش روی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: «لیگ قهرمانان اروپا بسیار خاص است و ما از ابتدای فصل مشتاقانه منتظر این مسابقات بودیم.» او همچنین از بازگشت آنسو فاتی به لیست تیم ابراز خرسندی کرد و گفت: «او بازیکن بسیار مهمی برای ما است و باشگاه‌ها آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارند.»

منبع: تسنیم

764843

سازمان آگهی های پرسون