الاهلی بیش از هر چیز نگران این بازیکن پرسپولیس است

نگاهی به نتایج و عملکرد تیم پرسپولیس در بازی‌های اخیر مشخص می‌کند یک بازیکن در این تیم بیش از همه مورد توجه مدافعان و هافبک‌های الاهلی عربستان است.
تصویر الاهلی بیش از هر چیز نگران این بازیکن پرسپولیس است

به گزارش سایت خبری پرسون، مروری بر تحلیل‌های کارشناسان عربستانی درباره بازی امشب الاهلی مقابل پرسپولیس مشخص می‌کند آنها بیش از هر چیز نگران یک بازیکن این تیم هستند.

اوستون اورونوف هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس که بعضاً در خط حمله بیشتر دیده می‌شود در طول نیم فصل گذشته لیگ برتر بهترین گلزن پرسپولیس لقب گرفت و توانست در پایان یکی از موثرترین بازیکنان سرخ پوشان تهرانی در کسب عنوان قهرمانی شاگردان اوسمار ویرا در فصل بیست و سوم لیگ برتر باشد.

این بازیکن پس از حضور گاریدو اسپانیایی نیز با همان شرایط خوب در خدمت پرسپولیس بوده و در سه دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ برتر یکی از مهره‌های تاثیرگذار از جمله در دیدار آخر مقابل فولاد خوزستان بود.

اورونوف طی روزهای گذشته به شدت مورد تحلیل و بررسی کارشناسان فوتبال عربستان قرار گرفته در دیدار امشب پرسپولیس مقابل الاهلی بازیکن ویژه سرخ‌های تهرانی لقب گرفته و بدون شک " ماتیاس یاسیله" سرمربی تیم الاهلی تدابیر ویژه‌ای برای مهار این فوتبالیست در نظر دارد.

اما از اردوی پرسپولیس خبردار شدیم قرار نیست همه توپ‌ها در دیدار با الاهلی به اورونوف ختم شود بلکه گاریدو در نظر دارد با دام پهن کردن از طریق او شرایط بهتری را برای دیگر فوتبالیست‌های دور و بر این بازیکن از جمله وحید امیری، علی علیپور و دیگر عناصر تهاجمی پرسپولیس ایجاد کند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الاهلی امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در شهر جده کشور عربستان آغاز می‌شود.

منبع: خبرورزشی

764841

سازمان آگهی های پرسون