حجت‌الاسلام‌ اسدالله جعفری،:

بانک‌ها باید منابع و مصارف خود را به طور شفاف اعلام کنند

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت بانک‌ها باید منابع و مصارف خود را به طور شفاف اعلام کنند تا مشخص شود نقش آنها در میزان تحقق شعار سال چقدر بوده است.
تصویر بانک‌ها باید منابع و مصارف خود را به طور شفاف اعلام کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌ اسدالله جعفری، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه بر لزوم سنجش عملکرد مسوولان در تحقق شعار سال تأکید کرد و اظهار داشت: باگذشت شش ماه از سال 1403 سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی باید عملکردها در اجرای برنامه‌های اقتصادی در راستای تحقق شعار سال را ظرف بیست روز آینده به طور دقیق مورد سنجش و بررسی قرار دهد.

وی افزود: این بررسی به دلیل میزان پیشرفت در اجرای برنامه‌ها و همچنین شناسایی موانع احتمالی است تا در نیمه دوم سال اجرای برنامه‌ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

جعفری اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی نیز ظرف یک ماه آینده با ارزیابی میزان پیشرفت تحقق شعار سال در استان، بدون هیچ ملاحظه‌ای عملکرد مسوولان را مورد بررسی قرار دهند تا چنانچه موانع یا کم‌کاری‌های احتمالی در این مسیر وجود داشته مشخص شود و در جهت رفع آن تصمیم‌گیری به‌عمل آید.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان نقش بانک‌ها در انجام فعالیت‌های اقتصادی را نقشی اساسی و مهم عنوان کرد و گفت: نقش بانک‌ها در اجرای طرح‌های اقتصادی نقشی اساسی و مهم است و بدون همکاری بانک‌ها شروع یا ادامه بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی امکان‌پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید منابع و مصارف خود را به طور شفاف اعلام کنند تا مشخص شود نقش آنها در میزان تحقق شعار سال چقدر بوده است و سازمان بازرسی ظرف یک ماه آینده این گزارش عملکرد را آماده و به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه کند.

جعفری با مهم شمردن ظرفیت تعاونی‌ها در مسیر تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: ظرفیت تعاونی‌هابه‌ویژه تعاونی‌های روستایی بسیارقابل‌توجه است و باید با برنامه‌ریزی‌های بهتر و دقیق‌تر، از این ظرفیت نهایت استفاده در مسیر تحقق شعار سال به‌عمل آید.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان دستوراتی نیز در خصوص پیگیری و رفع برخی از مشکلات تعاونی‌های روستایی صادر کرد.

منبع: فارس

764736

سازمان آگهی های پرسون