استقلال با این وضعیت هیچ شانسی برای موفقیت در آسیا ندارد

هاشم بیک زاده پیشکسوت استقلال گفت: تیم ما با این وضعیت، هیچ شانسی برای موفقیت در آسیا ندارد.
تصویر استقلال با این وضعیت هیچ شانسی برای موفقیت در آسیا ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، هاشم بیک زاده پیشکسوت استقلال گفت: آن زمان که ما در آسیا بودیم تیم های آسیایی اینقدر بازیکن بزرگ نداشتند ولی ما نمی توانستیم حتی به جمع ۴ تیم صعد کنیم، الان با این وضعیت که دیگر هیچ شانسی نداریم. البته فوتبال است و مشخص نمی کند؛ همان طور که کسی فکر نمی کرد العین قهرمان آسیا شود. البته العینی ها امکانات خوبی دارند و فقط قهرمانی برای تیم عربستانی و قطری نیست.

او ادامه داد: ما بازیکنان بزرگی نداریم، زیر ساخت و مدیریت هم نداریم. خودمان هم با اجرای قوانین من در آوردی قدرت مان را کم می کنیم و همین مسائل این شانس کم را هم از ما می گیرد. وقتی این طوری حساب می کنیم می بینیم هیچ شانسی برای موفقیت در آسیا نداریم.

مدافع چپ سابق استقلال در مورد اتفاق هایی که برای نکونام افتاد و او در آستانه برکناری قرار گرفت هم گفت: ببینید نباید این اتفاق می افتاد و مدیریت فوتبال ما درست نیست. باید از اول حمایت می کردند نه اینکه هفته سوم حرف برکناری باشد. این به شخصیت سرمربی آسیب می زند. متاسفانه شجاعت ندراند تصمیم قاطع بگیرند و حمایت هم نمی کنند.

بیک زاده در پایان گفت: بین ماندن و نماندن نکونام مردد هستند. اگر می خواهید حمایت کنید، باید نکونام را کمکش کنید نه اینکه هرروز اسم یک سرمربی را مطرح کنید. هواداران چه گناهی دارد که استقلال دست این مدیریت افتاده است؟ هر روز خودشان را با حاشیه مطرح می کنند، به جای اینکه کارهای بنیادی انجام بدهند. تنها هنر مدیریت استقلال حاشیه درست کردن است.

منبع: خبرورزشی

764508

سازمان آگهی های پرسون