مهاجم انگلیسی پرسپولیس را خوشحال کرد

ایوان تونی در نخستین بازی خود برای الاهلی، نمایش ناامیدکننده‌ای داشت.
تصویر مهاجم انگلیسی پرسپولیس را خوشحال کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، ایوان تونی، مهاجم انگلیسی، پس از آن که با مبلغ ۵۰ میلیون یورو از برنتفورد به الاهلی پیوست، جمعه شب و در دیدار برابر النصر، برای اولین بار با پیراهن تیم جدیدش به میدان رفت. هر چند که انتظار می‌رفت تونی بتواند در الکلاسیکو عربستان برای تیمش بدرخشد، اما او در اولین حضورش با الاهلی نتوانست تاثیرگذار باشد و آمار ناامیدکننده‌ای را از خود برجای گذاشت.

تونی ۹۰ دقیقه کامل برای الاهلی بازی کرد، اما تنها یک شوت به سمت دروازه حریف داشت. عملکردی که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نداشته و آن‌ها انتظار عملکرد بهتری را از این بازیکن داشتند.

این مهاجم انگلیسی نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی داد و در اولین حضورش امتیاز ۶.۵ برای عملکردش دریافت کرد که یکی از ضعیف‌ترین نمرات میان بازیکنان حاضر در زمین بود.

این بازیکن باید در دیدار بعدی تیمش برابر پرسپولیس به میدان برود و خود تونی و هم هواداران این تیم شهر جده، امیدوار به درخشش ستاره گران‌قیمت مقابل سرخپوشان هستند.

فرانک کسیه تک‌گل الاهلی را مقابل النصر به ثمر رساند، درحالی‌که سلطان الغنام در دقیقه آخر بازی گل تساوی را برای النصر به ثمر رساند. الاهلی با ۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ روشن قرار دارد.

منبع: خبرورزشی

764448

سازمان آگهی های پرسون