عارف:

آمادگی داریم مصوبه واگذاری زندان اوین به دانشگاه را احیا کنیم

معاون اول ریاست جمهوری گفت: آمادگی داریم مصوبه واگذاری زندان اوین به دانشگاه را احیا کنیم و این به نفع کشور است و این پیام را به دنیا می دهیم که زندان را به دانشگاه تبدیل می کنیم.
تصویر آمادگی داریم مصوبه واگذاری زندان اوین به دانشگاه را احیا کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در پاسخ به درخواست رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در نشستی که در دانشگاه در دوره قبل داشتیم این تصمیم را گرفتیم که با توجه به فرهنگی بودن انقلاب مان معروف ترین و مخوف ترین زندان قبل از انقلاب را به دانشگاه تبدیل کنیم که در دولت هم تصویب شد که زندان اوین به دانشگاه‌های شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی واگذار شود. آمادگی داریم مصوبه واگذاری زندان اوین به دانشگاه را احیا کنیم و این به نفع کشور است و این پیام را به دنیا می دهیم که زندان را به دانشگاه تبدیل می کنیم

معاون اول رئیس جمهور افزود: مصوبه دولت قانونی و جدی بود و در سال اول منابعی برای آن گذاشتیم ولی اجرا نشد. از عمر این مصوبه ۲۱ سال می‌گذرد از نوجوانی عبور کرده امیدواریم به پیری نرسد.

وی با اشاره به ناترازی در زمینه اقتصادی گفت: در اقتصاد با یک مساله جدی ناترازی مواجه هستیم. در سال گذشته تراز تجاری ما 17 میلیارد دلار منفی بوده است و کسری که الان در وسط سال با آن مواجه هستیم حدود هزار همت است.

منبع: تسنیم

764443

سازمان آگهی های پرسون