جزئیات تازه درباره اولین مناظره ترامپ با هریس

نخستین مناظره کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) آمریکا لحظاتی پیش به میزبانی شبکه ای بی سی نیوز آغاز شد.
تصویر جزئیات تازه درباره اولین مناظره ترامپ با هریس

به گزارش سایت خبری پرسون، کامالا هریس و دونالد ترامپ در آغاز این مناظره به یکدیگر دست دادند و هریس برای دست دادن به سوی ترامپ رفت. مناظره تلویزیونی ۹۰ دقیقه ای هریس و ترامپ توسط شبکه ای بی سی نیوز و در مرکز قانون اساسی ملی فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا برگزار می‌شود که دو بار برای پخش آگهی قطع خواهد شد.

شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا دارای اهمیت تاریخی و انتخاباتی است و این مناظره که در مرکز قانون اساسی فیلادلفیا که موزه و فضای آموزشی است، برگزار می شود که اساس فعالیت آن دمکراسی در آمریکا می باشد.

شهر فیلادلفیا در کانون انقلاب آمریکا قرار داشت و اعلامیه استقلال ۱۷۷۶ در ساختمانی که اکنون به «سالن استقلال» معروف است، امضا شد. رای دهندگان در فیلادلفیا و نواحی اطراف آن نیز در سال ۲۰۲۰ به پیروزی جو بایدن در ایالت پنسیلوانیا و انتخابات ریاست جمهوری آن سال کمک کردند.

براساس نظرسنجی‌ها، رقابت میان هریس و ترامپ در پنسیلوانیا، کارولینای شمالی، نوادا، جورجیا، آریزونا، میشیگان و ویسکانسین فشرده است.

مجری شبکه ای ‌بی‌سی نیوز پیش از آغاز مناظره اعلام کرد که هریس و ترامپ تا دقایقی دیگر وارد این سالن خواهند شد و این اولین گفتگوی چهره به چهره ترامپ و هریس است.

هریس و ترامپ به مدت ۹۰ دقیقه با پاسخ به سوالات دیوید موئیر و لینزی دیویس، دو مجری شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز، یکدیگر را قرار است به چالش بکشند.

مجری توضیح داد: هریس و ترامپ در فاصله ۱.۸ متری از یکدیگر می‌ایستند. هیچ تماشاگری در سالن حضور ندارد. هیچ مشاور یا اعضای تیم دو طرف هم اجازه حضور ندارند.

این مجری افزود: ترامپ برنده قرعه‌کشی شد و تصمیم گرفت که آخرین وقت صحبت برای او باشد. هریس جایگاه سمت راست را انتخاب کرد و میکروفون‌ نامزدها هم فقط زمان نوبت صحبت آنها روشن می‌شود.

شبکه خبری سی‌ ان ان وابسته به دموکرات ها به نقل از دستیاران هریس اعلام کرد: هریس سه‌شنبه را به آماده کردن خود برای مناظره و بررسی موضوع‌های مورد بحث در مناظره با ترامپ و سناریوهای احتمالی که ممکن است، هنگام مناظره روی دهد، اختصاص داد.

دستیاران هریس گفتند هریس برای مناظره آمادگی لازم را دارد. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز روز سه شنبه به خبرنگاران گفت هریس برای مناظره «آرامش، خونسردی و تسلط» لازم را دارد.

منبع: ایرنا

764236

سازمان آگهی های پرسون