تظاهرات شبانه صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در تل‌آویو

تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل آویو آغاز شد.

تصویر تظاهرات شبانه صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش سایت خبری پرسون، معترضان صهیونیست در این تظاهرات خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو و تبادل اسرا با مقاومت فلسطین شدند.

به دنبال کشف اجساد ۶ اسیر صهیونیست در نوار غزه، موج جدیدی از تظاهرات علیه سیاست‌های بنیامین نتانیاهو و مقامات افراطی کابینه‌اش در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

مقامات صهیونیست همچنان بر تجاوز و اشغالگری در نوار غزه اصرار دارند. این در حالی است که خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه خواستار توقف جنگ و تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند.

با گذشت بیش از ۱۱ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه‌ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه کشته شده‌اند.

مخالفت بنیامین نتانیاهو با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده و این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است.

در حالی که خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار توافق با حماس برای آزادی آنها هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می‌کند و چند دوره مذاکره در این باره در قطر و مصر را به شکست کشانده است.

منبع: ایرنا

764209

سازمان آگهی های پرسون