قاتلان فراری جوان ۳۴ ساله دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ متهم که به دلیل اختلاف و درگیری‌های قبلی، جوان ۳۴ ساله‌ای را در شهرستان فلاورجان به قتل رسانده بودند، خبر داد.
تصویر قاتلان فراری جوان ۳۴ ساله دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر درگیری منجر به قتل در شهرستان فلاورجان، بلافاصله کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و در بررسی‌های دقیق مشخص شد جوانی 34 ساله در جریان یک درگیری با سلاح سرد به قتل رسیده است.

وی افزود: با ارجاع پرونده به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد 2 فرد ضارب به دلیل اختلافات قبلی با مقتول درگیر و پس از ارتکاب این جنایت از محل متواری شده‌اند.

ترکیان تصریح کرد: با بررسی‌های دقیق و تخصصی توسط کارآگاهان پلیس، در نهایت هویت هر 2 متهم این پرونده شناسایی و این افراد در یک عملیات دقیق و کاملا هماهنگ، 48 ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهمان به قتل این شهروند به دلیل برخی اختلافات قبلی در جریان یک درگیری اقرار که با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح متهمان به قتل، برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: فارس

763905

سازمان آگهی های پرسون