در آستانه معرفی آیفون ۱۶؛

عرضه ویژگی‌های جدید و جذاب آیفون به تعویق افتاد

طبق گزارش‌ها، ویژگی‌های تولید شکلک(Genmoji) و ابزارهای تولید تصویر برای آیفون تا عرضه نسخه iOS 18.2 به تعویق افتاده است و انتظار می‌رود این به‌روزرسانی در ماه دسامبر ارائه شود.
تصویر عرضه ویژگی‌های جدید و جذاب آیفون به تعویق افتاد

به گزارش سایت خبری پرسون، بسیاری از ویژگی‌های مورد انتظار «هوش اپل»(Apple Intelligence) پس از انتشار iOS 18 به سرعت در دسترس قرار خواهند گرفت، اما به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، ممکن است تا ماه دسامبر طول بکشد تا آیفون‌ها ویژگی‌هایی مانند تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی و شکلک‌های سفارشی را ارائه دهند.

انتظار می‌رود «هوش اپل» همزمان با عرضه نسخه iOS 18.1 که قبلاً گورمن گزارش داده بود احتمالاً در ماه اکتبر عرضه می‌شود، کار خود را آغاز کند، اما قابلیت تولید شکلک‌ها موسوم به Genmoji و ابزار تولید تصویر آینده تحت عنوان Image Playground ظاهراً جزو اولین ویژگی‌های آن نخواهند بود. گورمن پیش‌بینی می‌کند که آنها با نسخه iOS 18.2 عرضه خواهند شد.

اپل ویژگی‌های Genmoji و Image Playground را در رویداد ماه ژوئن خود به نمایش گذاشت. کاربران با Genmoji می‌توانند از طریق یک درخواست، شکلک‌های سفارشی و اختصاصی خود را ایجاد کنند یا بر اساس عکس‌هایشان از افراد واقعی شکلک بسازند.

از سوی دیگر، ویژگی Image Playground به کاربران امکان می‌دهد تصاویر را در سه سبک پویانمایی، تصویرسازی و طرح تولید کنند. این ویژگی به عنوان یک برنامه مستقل و به عنوان یک ابزار داخلی در سایر برنامه‌ها از جمله پیام‌ها ارائه می‌شود.

همه این ویژگی‌ها در نهایت برای آیفون‌های سری ۱۶ در دسترس خواهند بود که امروز ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ در رویداد «وقت درخشش است»(It’s Glowtime) شرکت اپل رونمایی خواهند شد.

گفتنی است که «هوش اپل» همچنین ادغام با ChatGPT، خلاصه‌سازی پیام، سیری هوشمندتر و موارد دیگر را به ارمغان خواهد آورد.

منبع: ایسنا

763878

سازمان آگهی های پرسون