سردار سلامی:

شهیدان با تقدیم جان خود باعث عزت ایران شدند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان با تقدیم جان خود رمز جاودانگی و عزت ایران اسلامی در قرن حاضر هستند.

تصویر شهیدان با تقدیم جان خود باعث عزت ایران شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سرلشکر حسین سلامی یکشنبه شب در آیین اختتامیه کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه وبویراحمد افزود: شهیدان مرگ را آگاهانه انتخاب کردند تا حکمت مقاومت و فلسفه زندگی را تفسیر کنند.

وی بیان کرد: دفاع غیرتمندانه جوانان ایران اسلامی به عنوان مدافعان امنیت کشورمان در فراز و نشیب های دوران مختلف نشان دهنده بصیرت ایثارگران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرایط سخت جنگ تحمیلی و رزمندگان ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دفاع جانانه این جان برکفان به کشورمان عزت بخشید.

سلامی، صبر و استقامت خانواده شهیدان در غم دست دادن جوانان خود به ویژه مادران و یادگاران این ایثارگران را ستودنی دانست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقبال باشکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد از کنگره ملی ۲ هزار شهید این استان تصریح کرد: این حضور گسترده حکایت از زنده بود آرمان های شهدای ایران اسلامی دارد.

وی خاطرنشان کرد: پایبندی ملت ایران اسلامی به راه شهدا سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران و امتداد فرهنگ جهاد و شهادت است.

سلامی با یادآوری این نکته که تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن همدلی ملت و مسئولان به رویایی جوانان کشورمان در لباس مدافعان حرم، مدافعان امنیت و مقابله در جبهه فرهنگی منجر شد تاکید کرد: این به معنای نقشه برآب شدن ترفندهای دشمن است.

وی تاکید کرد: تلاش های دشمن با استفاده از تحریم برای به زانو درآمدن ایران اسلامی هم با اقتصاد درون گرا در جبهه اقتصادی با رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی بی اثر ماند و این امر نشان دهنده زنده بودن راه شهیدان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایران اسلامی همچنین با حمایت از مردم مظلوم غزه منادی آزادی خواهان جهان شده است.

نخستین شب آیین اختتامیه کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان ملی و استانی، همراهی هزاران نفر از مردم این استات در دهکده دفاع مقدس شهر یاسوج درحال برگزاری است.

این آیین فردا شب دوشنبه نوزدهم شهریور ماه هم ادامه می یابد.

منبع: ایرنا

763866

سازمان آگهی های پرسون