مدودف:

جنگ داخلی در آمریکا قریب‌الوقوع است

معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت که تحریم‌های آمریکا علیه مسکو تا فروپاشی ایالات متحده بر اثر جنگ داخلی قریب‌الوقوع در این کشور پابرجاست.
تصویر جنگ داخلی در آمریکا قریب‌الوقوع است

به گزارش سایت خبری پرسون، «فارغ از این که چه کسی پیروز انتخابات نوامبر آمریکا ‌شود، تحریم‌ها علیه روسیه پابرجا خواهد ماند» معاون شورای امنیت روسیه دیمیتری مدودف این اظهارات را در واکنش به ادعاهای اخیر نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا دونالد ترامپ بیان کرد.

ترامپ که رکورد اعمال بیشترین تحریم را در دوران حضور در کاخ سفید دارد، پنجشنبه گفت که در صورت ریاست‌جمهوری دوباره تا حد امکان از تحریم‌ها کمتر استفاده خواهد کرد.

او همچنین اعتراف کرد که تحریم کشورهایی نظیر ایران، روسیه و چین به کاهش سلطه دلار در مبادلات بین‌المللی منجر می‌شود.

مدودف در واکنش به این اظهارات گفت که ترامپ سیاستمدار درون سیستمی است و برخلاف رویکرد ضدروسی آمریکا عمل نخواهد کرد، اگرچه می‌داند تحریم‌ها چگونه به دلار آسیب می‌زند.

رئیس‌جمهور سابق روسیه با اشاره به این که اتحاد جماهیر شوروی در بیشتر قرن بیستم تحت تحریم بود و حالا این روند در مقیاسی بسیار بزرگتر و بی‌سابقه علیه روسیه ادامه دارد، گفت که «بنابراین بهتر است بگوییم تا زمانی که ایالات متحده طی یک جنگ داخلی و قریب‌الوقوع دچار فروپاشی شود، این تحریم‌ها پابرجاست».

وی افزود «بهرحال هالیوود دلایلی برای ساخت فیلم در این مورد (جنگ داخلی در آمریکا) دارد».

منبع: ایرنا

763822

سازمان آگهی های پرسون