شمارش معکوس برای برکناری رسمی نکونام

مالکان باشگاه استقلال که انتظار می رفت با حضورشان به وضعیت این باشگاه سروسامان دهند و ثبات را برمجموعه مدیریت و فنی آبی پوشان حاکم کنند، در آستانه لیگ نخبگان آسیا این تیم را آشفته کردند!
تصویر شمارش معکوس برای برکناری رسمی نکونام

به گزارش سایت خبری پرسون، بیانیه ای که چند روز پیش باشگاه استقلال صادر و طی آن هیچ حمایتی از جواد نکونام نکرد، نشان داد مالکان این باشگاه تصمیم خود برای قطع همکاری با این سرمربی جوان را گرفته اند و به دنبال جانشین وی برای ادامه راه هستند.

شکست برابر استقلال خوزستان آتش اختلافی که از چند ماه پیش بین جواد نکونام و مسئولان هلدینگ روشن شده بود را شعله ور کند تا مالکان باشگاه به فکر انتخاب سرمربی جدید و سرعت دادن به روند مذاکرات برای انتخاب جانشین نکونام باشند.

شاید به همین خاطر بود که آنها در هفته ای که خیلی متعارف نیست یک تیم سرمربی اش را تغییر دهد، اقدام به مذاکره با گزینه های خارجی کردند تا پس از گذشته سه هفته از فصل جدید و رقم خوردن اولین شکست استقلال، سرمربی را تغییر دهند.

همین امر نشان داد که عمق اختلاف بین مسئولان هلدینگ خلیج فارس و جواد نکونام آنقدر زیاد هست که آنها در پایان هفته سوم تصمیم به انتخاب سرمربی جدید گرفته اند. در این میان اما برخی دلال ها هم که از این جابجایی و آوردن سرمربی خارجی نفع می برند بیکار نبودند و گزینه های پرتعدادی را به مسئولان هلدینگ معرفی کردند تا یکی از آنها سرمربی شود.

با این حال پس از آن که جواد نکونام متوجه شد تصمیم مسئولان هلدینگ برای برکناری اش قطعی است، سکوت چند هفته ای خود را شکست و در مصاحبه ای طولانی به انتقاد از فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه پرداخت و او را مقصر همه اتفاقات ناخوشایند روزها و هفته های اخیر معرفی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که در تمام مصاحبه های فصل گذشته اش یک بار هم قول قهرمانی آبی پوشان را نداده بود، برای این که بتواند دل مالکان باشگاه را به دست بیاورد این فصل قول قهرمانی داد اما این وعده هم تاثیری در تصمیم مالکان نداشت و آنها بزودی نکونام را رسما برکنار و گزینه مد نظرشان را به عنوان سرمربی انتخاب و معرفی خواهند کرد.

هر چند دلال ها چندین مربی مطرح و نام آشنا را به مسئولان باشگاه معرفی کرده اند تا گزینه خود را سرمربی کنند اما برخی سرمربیان آشنا از جمله ساپینتو و استراماچونی نفرات جدی تری برای حضور روی نیمکت استقلال هستند. هر چند گفته می شود شانس ساپینتو برای حضور در جمع آبی پوشان بیشتر است.

در مورد پشت پرده اختلاف بین نکونام و مسئولان هلدینگ خلیج فارس گفته می شود که برخی عوامل این هلدینگ از مدتها قبل خواسته اند که تعدادی از بازیکنان مد نظرشان را به نکونام دیکته کنند اما سرمربی آبی ها درخواست آنها را کرده تا استارت برکناری اش از چند ماه قبل زده شود اما شکست برابر استقلال خوزستان این تصمیم را نهایی و قطعی کرد.

منبع: مهر

763810

سازمان آگهی های پرسون