قرارداد دستیار نکونام در استقلال فسخ شد

باشگاه استقلال قرارداد دستیار جواد نکونام را دقایقی پیش فسخ کرد تا بتواند با ثبت دوباره قرارداد ایمان سلیمی، نام این مدافعش را در فهرست آسیایی برای حضور در لیگ نخبگان قرار دهد.
تصویر قرارداد دستیار نکونام در استقلال فسخ شد

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه استقلال دقایقی پیش قرارداد حمید رجبی مربی این تیم را فسخ کرد. با توجه به اینکه تیم‌ها برای ارسال لیست آسیایی خود فرصت چندانی ندارند و استقلال باید تا فردا لیست بازیکنان خود را برای AFC ارسال کند، با فسخ قرارداد رجبی، امکان حضور دوباره ایمان سلیمی مدافع این تیم را فراهم کرد.

طبق قانون AFC تیم‌ها برای تکمیل بازیکنان برای لیست آسیایی پنج روز قبل از اولین مسابقه (۱۹ شهریور) و برای تکمیل مربیان یک روز قبل از اولین مسابقه (۲۵ شهریور) وقت دارند. به همین دلیل باشگاه استقلال چنین استراتژی‌ای را برای رساندن ایمان سلیمی به فهرست آسیایی انتخاب کرده است.

در ماده ۲۶ آیین‌نامه لیگ نخبگان شرایط بازیکنانی که تیم‌ها می‌توانند در لیستشان قرار دهند آمده است. در ماده ۲۶.۱.۲ صراحتا اعلام شده که تیم‌ها تنها بازیکنانی را می‌توانند در فهرستشان قرار دهند که قراردادشان بر اساس قوانین کشورشان ثبت شده باشد. در نتیجه باشگاه استقلال به تکاپو افتاده که قرارداد ایمان سلیمی که امروز فسخ شده بود را دوباره ثبت کند و نامش را در فهرست آسیایی قرار دهد.

فسخ قرارداد حمید رجبی در شرایطی رخ داده که هلدینگ خلیج فارس تمایلی به ادامه همکاری با جواد نکونام ندارد.

منبع: خبرورزشی

763799

سازمان آگهی های پرسون