واکنش مورایس به جدایی دانشگر از سپاهان

سرمربی سپاهان پس از جدا شدن محمد دانشگر مدافع وسط خود توضیحاتی در مورد جدایی او در استوری اینستاگرام ارائه داد.
تصویر واکنش مورایس به جدایی دانشگر از سپاهان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد دانشگر مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان پس از دو فصل حضور در این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت. او با سپاهان قهرمان جام حذفی شده و در سه هفته ابتدایی لیگ بیست و چهارم در ترکیب تیمش حاضر شده بود.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان نسبت به اقدام محمد دانشگر مدافع سابق خود واکنش نشان داد و توضیحاتی در رابطه با این موضوع به هواداران ارائه داد. او در متن استوری خود عنوان کرد که دانشگر به خواست خود این تیم را ترک کرد و این انتخاب کاملا شخصی بود.

مورایس ادامه داد: اگر او فکر می‌کند که این بهترین حرکت برای آینده‌اش است، باید به آن تصمیم احترام بگذاریم و او را حمایت کنیم. تیم سپاهان چه در حضور او چه بدون او به کار خود ادامه می‌دهد. محمد دانشگر هم مانند محمدجواد حسین‌نژاد، شهریار مغانلو و محمد قربانی که تصمیم به ترک تیم گرفته‌اند، سپاهان را ترک کرد. همه این تصمیم‌ها شخصی بوده و به آینده حرفه‌ای بازیکنان مربوط است.

او تاکید کرد: مسئولیت تصمیمات مالی در انتقال بازیکنان بر عهده من نیست و این وظیفه همیشه با فرد دیگری در باشگاه بوده و در حال حاضر هم هست و من هیچ دخالتی در این مسائل ندارم.

منبع: ایسنا

763773

سازمان آگهی های پرسون