باد و گرد و خاک در این مناطق گسترده از کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
تصویر باد و گرد و خاک در این مناطق گسترده از کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، صادق ضیاییان اظهار کرد: یکشنبه (۱۸ شهریور) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس، شمال هرمزگان، جنوب و جنوب غرب کرمان و دوشنبه تا پنجشنبه (۱۹ تا ۲۲ شهریور) در ارتفاعات مرکزی البرز در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: سه‌شنبه (۲۰ شهریور) این وضعیت در شمال آذربایجان غربی نیز رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده در شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۹ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۳۳ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۰ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۵ و ۶ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ و ۴۸ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

763735

سازمان آگهی های پرسون