سرمربی ذوب آهن به وضعیت این تیم واکنش نشان داد

محمد ربیعی در صفحه مجازی خود نوشت: وقتی به این فکر می‌کنم که بازیکنان و همکارانم در ذوب‌آهن هیچ مبلغی از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند، دلم به درد می‌آید.
تصویر سرمربی ذوب آهن به وضعیت این تیم واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ بحث پرداخت قراردادها در باشگاه ذوب‌آهن چند ماهی است که به مشکل خورده و هربار شاهد اعتراض برخی از اعضای تیم‌های مختلف ورزشی ذوب‌آهن دراین‌خصوص هستیم.

همین چند وقت پیش نیز تصویب بودجه باشگاه ذوب‌آهن در ۲۰ ثانیه در مجمع سالیانه کارخانه ذوب‌آهن بسیار خبرساز شده بود.

حالا این موضوع بی‌پولی و عدم پرداخت قراردادها به تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز رسیده و محمد ربیعی سرمربی این تیم از این اتفاق شکایت کرده است.

ربیعی در صفحه مجازی خودنوشت: «وقتی به این فکر می‌کنم که بازیکنان و همکارانم در ذوب‌آهن هیچ مبلغی از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند، دلم به درد می‌آید.

هر روز که آن‌ها در محل تمرین می‌بینم، از چهره‌شان می‌خوانم که در رفع مسائل ساده معیشت هم به مشکل خورده‌اند و این برایم قابل‌تحمل نیست.

تشکر از بازیکنان باشرف و متعصبم که با وجود انبوهی از مشکلات، دم هم نمی‌زنند و کم‌ترین کاری است که باید از آن‌ها انجام داد، هرچند که طاقت نگاه‌کردن در صورتشان را هم ندارم اما براین باورم که موفقیت همیشه از آن کسانی خواهد بود که از جنگیدن دست نمی‌کشند.

منبع: فارس

763734

سازمان آگهی های پرسون