رگبار پراکنده در ارتفاعات البرز / تهران ۲ درجه گرم می‌‌شود

بنا بر گزارش سازمان هواشناسی کشور امروز یکشنبه (۱۸ شهریور) در ارتفاعات البرز رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
تصویر رگبار پراکنده در ارتفاعات البرز / تهران ۲ درجه گرم می‌‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «دوشنبه (۱۹ شهریور) نیز در ارتفاعات البرز و سه‌شنبه (۲۰ شهریور) و چهارشنبه (۲۱ شهریور) در شمال غرب کشور و استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده پیش‌بینی می شود.»

کبر رفیعی افزود: «فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی نیز سبب شده تا امروز یکشنبه (۱۸ شهریور) در شرق گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، ارتفاعات استانهای سمنان، تهران و البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب غرب کرمان هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شود. رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی در این مناطق پیش‌بینی می‌شود که مخاطراتی از جمله احتمال آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، لغزندگی بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها محتمل است.»

در ۵ روز آینده در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از امروز یکشنبه(۱۸ شهریور) تا سه‌شنبه(۲۰ شهریور) دما در نوار شمالی کشور به‌تدریج افزایش می‌یابد.

دریای خزر، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با افزایش وزش باد در ساعات عصرگاهی است. بیشینه دمای تهران امروز (۱۸ شهریور) ۳۲ درجه سانتی‌گراد است و روند افزایش نسبی تا ۲ درجه سانتی‌گراد را در روزهای آینده خواهد داشت.

منبع: همشهری ‌آنلاین

763721

سازمان آگهی های پرسون