پیشتازی ترامپ از هریس در نظرسنجی‌های جدید

نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد دونالد ترامپ در ایالت‌های فلوریدا و تگزاس در مقابل کامالا هریس پیشتاز است.
تصویر پیشتازی ترامپ از هریس در نظرسنجی‌های جدید

به گزارش سایت خبری پرسون، نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت بین دونالد ترامپ و کامالا هریس، ایالت های فلوریدا و تگزاس در حاشیه خطا است.

براساس نتایج این نظرسنجی که به طور مشترک توسط مرکز افکارسنجی کالج امرسون و نشریه هیل انجام شده، ترامپ با 50 درصد در مقابل 45 درصد در فلوریدا و با 50 درصد در مقابل 46 درصد در تگزاس، نسبت به کامالا هریس، پیشتاز است.

این نتایج تا حدی به نتایج نظرسنجی های دیگر نزدیکتر است اما به طور کامل با نظرسنجی های اخیر که حاکی از رقابت تنگاتنگ دو نامزد انتخابات در این ایالت هاست، همخوانی ندارد.

این در حالی است که از زمان معرفی و تایید کامالا هریس به عنوان نامزد دموکرات ها، هیچ نظرسنجی مستقلی از سوی موسسات مهم در تگزاس و فلوریدا انجام نشده است.

بر این اساس، در الگوی پیش بینی نشریه هیل، ترامپ 83 درصد شانس پیروزی در تگزاس و 75 درصد شانس پیروزی در فلوریدا را دارد. اما فلوریدا تنها به عنوان یک ایالت جمهوری خواه درنظر گرفته می شود و برخی نظرسنجی ها در هر دو ایالت حاکی از پیشتازی ترامپ در مقابل هریس است.

در نظرسنجی ماه گذشته دانشگاه فلوریدا، ترامپ با 3 درصد در مقابل هریس پیشتاز بود و در نظرسنجی دو دانشگاه تگزاس ترامپ با 5 درصد جلوتر از هریس بود.

در نظرسنجی کالج امرسون، میزان محبوبیت ترامپ در برابر هریس در فلوریدا و تگزاس، 2 درصد بیشتر است. علاوه بر این، ترامپ در بین مردان تگزاسی با 18 درصد پیشتاز است در حالی که این رقم در سال 2020، 17 درصد بوده است. همچنین ترامپ در بین مردان فلوریدا با 12 درصد در مقابل هریس پیشتاز است در حالی که این رقم در سال 2020، 9 درصد بوده است.

بر این اساس، هریس با 8 درصد در مقابل ترامپ، در بین زنان تگزاسی پیشتاز است در حالی که این رقم در چهار سال گذشته 3 درصد بوده است. وی همچنین با 2 درصد در بین زنان فلوریدا پیشتاز است.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی های جدید در آمریکا حاکی از پیشتازی کامالا هریس در برابر دونالد ترامپ در سراسر آمریکا و در ایالت های چرخشی و رقابتی است.

در حالی که زمان اندکی تا انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا باقی مانده است، دموکرات‌ها امیدوارند که این موج پیشتازی ادامه پیدا کند.

منبع: تسنیم

763666

سازمان آگهی های پرسون