حملات موشکی حزب‌الله به مناطق سرزمین های اشغالی

حزب الله لبنان در حمله ای موشکی چند نقطه را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.
تصویر حملات موشکی حزب‌الله به مناطق سرزمین های اشغالی

به گزارش سایت خبری پرسون، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین، صبح امروز ساعت ۸:۱۵ دقیقه پایگاه صهیونیستی «حدب یارون» را هدف حملات راکتی قرار داده است.

منابع خبری گزارش دادند که در پی حملات حزب الله لبنان، آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین بتست، لیمان، شلومی، حنیتا و جیشر زیف در الجلیل غربی به صدا درآمدند.

رسانه های صهیونیستی هم تایید کردند که تعدادی موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل غربی شلیک شده است.

برخی منابع اعلام کردند که ۸ فروند موشک از خاک لبنان به سمت الجلیل غربی شلیک شده است.

این رسانه ها افزودند که در این حمله، یک ساختمان در منطقه شلومی هدف قرار گرفته است.

حزب الله ساعاتی پیش نیز اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و همچنین پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی به منازل غیرنظامی به ویژه تجاوز اخیر به منطقه فرون در جنوب لبنان، پایگاه «جبل نیریا» را با موشک های کاتیوشا هدف قرار داده است.

براساس این بیانیه، پایگاه جبل نیریا هم اکنون مقر فرماندهی تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) ۱۳۰۷ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه است.

منبع: ایرنا

763649

سازمان آگهی های پرسون